آذر 91 - زندگی شیرین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://zendegysherin.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

 

حرکات دختر خانم ها در زمانهای مختلف (طنز)

حرکات دختر خانم ها در زمانهای مختلف (طنز)
 
وقتی که مهربونن ———-> مثل یه خرگوش ملوس دوست داشتنین

وقتی که اعصبانی میشن ———-> مثل دیونه ها میشن دیگه نمیشه رفت سمتشون

وقتی غر میزنن ———-> مثل مگس میرن رو اعصابت

وقتی که ناز میکنن ———-> مثل یه بچه نق نقو اعصابتو خورد میکنن

وقتی که دروغ میگن ———-> قیافشون شبیه سوسک میشه(نکته کنکوری)

وقتی ناراحت میشن ———-> مثل یه گنجشک تیر خورده دلسوز میشن

وقتی خوشحال میشن ———-> مثل کانگورو اینور اونور میپرن

وقتی جیغ میزنن ———-> مثل یه سوزن که بهت میزنن از جا میپری

وقتی که بترسن ———-> مثل موش سریع یه جا قایم میشن

وقتی خجالت بکشن ———-> مثل لبو قرمز میشن

وقتی که حرف میزنن ———-> مثل رادیو خراب باید بزنی تو سرش تا قطع شه

وقتی که گریه میکنن ———-> مثل بچه های شیش ماهه حتما باید نازش کنی تا آروم شه
 
 


[ دوشنبه 91/9/13 ] [ 6:2 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

سلام عزیزم ممنون که بیادم بودی مواظب خودت باش به دوست خوبت هم سلام برسونشوخی


[ دوشنبه 91/9/13 ] [ 4:8 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
پیش‌بینی‌ احمقانه رجوی‌ درباره‌ ایران
سه سال پیش در چنین روزی (13 آذر 88) مریم رجوى همسر سرکرده گروهک تروریستی مجاهدین خلق (منافقین)، در  گفتگو با روزنامه نروژی آفتن پستن، گفت: "شمارش معکوس شروع شده است. من گمان نمى‌کنم رژیم بیش از یک سال به عمرش باقى مانده باشد." 
 
در حالی مریم رجوی آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را داشت که امروز بعد از سه سال پادگان اشرف سقوط کرد و گروهک منافقین از عراق اخراج شدند. 

مرگ بر دشمنان اسلام وایران 


[ دوشنبه 91/9/13 ] [ 4:5 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

سرزمین آرزوها

درباره ... السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع) .ن با مراجعه به مفاتیح الجنان و سایتهای معتبر در خصوص عتبات عالیات دست به خامه قلم برده و سفر معنوی همراه با زائرین عتبات عالیات را با کاروان میثاق جهرم انجام و اینک جهت تجدید خاطرات و راهنمائی برای خود و سایر زائرین آن دیار می نویسد و نغمه چاووش هر که دارد هوس کرببلا بسم الله – هر که دارد سر همراهی ما بسم الله از دور بگوش می رسد که انشاء الله هر لحظه نزدیک و نزدیکتر می شود و گذرنامه زائرین قبل از هر کس توسط خود آقا ابا عبدالله علیه السلام امضاء می شود و بنده هم خدمتگزار و راهنمای زائرین آن بزرگوار خواهم بود و خاک پای زائرین را طوطیای دیدگان خواهم کرد انشاء الله . التماس دعاامروز صبح زود مادرم بهمراه خواهرم وهمسرش عازم ان مکان مقدس شدند.

خوش بحالشون انها رفتند ومن حسرت خوردم  انشاالله خداوند نصیب وقسمت همه ما بفرماید.


[ شنبه 91/9/11 ] [ 1:8 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

داستان / معرفت صاحبخانه آلمانی!


آبگرمکن خونه خراب شد بعد از ظهر روز شنبه به صاحبخونه گفتم آب گرم ندارم اومد گفت که امروز دیگه دیره و فردا هم که تعطیله، دوشنبه صبح میان درستش میکنن.

یکی از دوستانم که به تازگی به آلمان رفته است موضوعی را تعریف کرد از زندگی روزمره خودش در آلمان که بد ندیدم اینجا بازگو کنم. این موضوع رو شاید بدانیم که در نقاط دیگر دنیا هنوز صاحب‌خانه‌ها معرفت دارند!

"آبگرمکن خونه خراب شد بعد از ظهر روز شنبه به صاحبخونه گفتم آب گرم ندارم اومد گفت که امروز دیگه دیره و فردا هم که تعطیله، دوشنبه صبح میان درستش میکنن. دوشنبه وقتی رفتم خونه آبگرمکن که تعویض شده بود هیچ، 10 یورو به عنوان خسارت نداشتن یک روز آب گرم و یک بسته شکر که نفهمیدم فلسفش چیه با یه یادداشت رو میز گذاشته بود و رفته بود…!"
         
حالا این موضوع را مقایسه کنید با برخی صاحب‌خانه‌های هم‌وطن که فقط به فکر بیشتر کردن کرایه خانه شان هستند و بس. فرهنگ و انسانیت را میشود همه جای دنیا پیدا کرد و با بازگو کردن آن برای خودمان به اصالت‌های فراموش شده برگردیم.

 


[ پنج شنبه 91/9/2 ] [ 3:26 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

 

حضرت ابوالفضل(علیه السلام) نیز با آن فداکاری‌هایش می‌خواست به آنان بفهماند که محبت خدا و محبت دوستان خدا چیز دیگری است که تحمل هرگونه دشواری در راه آن شیرین است.

 

ما درجات و مقامات شهدای کربلا را نمی‌توانیم درک کنیم

حضرت آیت الله بهجت(ره) در فرمایشات خود درباره درسهای کریلا فرموده‌اند: حضرت سیّدالشهدا(علیه السلام) با اختیار خود آن همه مصایب و شهادت و اسارت اهل و عیال خود را تحمل نمود؛ زیرا پیوسته و حتی در روز عاشورا بر آن حضرت عرضه می‌شد که یا نصر و پیروزی را انتخاب کنند و یا لقاءاللّه و معاهده و پیمانی را که با خدا بسته است، ولی ایشان با اختیار خود آن مقامات عالیه را انتخاب کردند.

 

خدا می‌داند که آن‌ها چه می‌دیدند!

حضرت قاسم(علیه السلام) راجع به مرگ می‌گوید: «اَحْلی مِنَ الْعَسَلِ.»به نقل از قاسم بن حسن (علیه السلام) شیرین‌تر از عسل است. آیا این تعبیر شوخی است؟!

 

ما نمی‌توانیم درجات و مقامات آن‌ها را تعقل و درک کنیم که چه خبر بوده و چه درک می‌کردند و چه می‌دیدند، همین قدر نقل شده که امام حسین(علیه السلام) مقامات اخروی آن‌ها را به آنان نشان داد.

 

این که نقل شده عباس(علیه السلام) در روز عاشورا در میدان جنگ در برابر دشمن لخت شد و زره را از تن درآورد، یک کار عادی و آسان نبود، خواست به دشمن بفهماند که ما از روی عقیده و مرام، راه شهادت را اختیار و انتخاب کرده‌ایم، نه از روی ناچاری و اجبار و تهدید و اکراه و یا به جهت شرم و حیا، بلکه این مرام ما است، و شجاعانه و عاشقانه و داوطلبانه می‌جنگیم و کشته می‌شویم و باکی از شهادت نداریم، و طرف مقابل عمر سعد بیچاره و دربند و اسیر ملک «ری» است.

 

حضرت ابوالفضل(علیه السلام) نیز با آن فداکاری‌هایش می‌خواست به آنان بفهماند که محبت خدا و محبت دوستان خدا چیز دیگری است که تحمل هرگونه دشواری و ناگواری و سختی در راه رسیدن به آن، سهل و آسان و شیرین است.

دسته بندی:
با

[ چهارشنبه 91/9/1 ] [ 1:42 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب
RoozGozar.cOm--->

کد موسیقی برای وبلاگ



بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 42
کل بازدیدها: 509590