اردیبهشت 92 - زندگی شیرین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://zendegysherin.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

[ پنج شنبه 92/2/26 ] [ 2:32 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

سلام بیخیال غصه ها...بیایید به اکنون فکر کنیم فقط اکنون وخدا راشاکر باشیم که زنده ایم و نفس میکشیم.آفرین


[ سه شنبه 92/2/17 ] [ 12:28 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

مممممممhttp://img.maxpix.ir/photos82103.jpgممممممممم

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net


[ چهارشنبه 92/2/11 ] [ 9:29 صبح ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
خانوم معلم روزت مبارک!
ساعت 9:01 ‎ق.ظ روز جمعه 13 اردیبهشت ،1387  
گل تقدیم شما

سی سال است که تو معلمی.سی سال است اول مهر که می شود یک سری چشم گرد و کنجکاو تو را نگاه می کنند و می روند خانه برای مادرهایشان تعریف می کنند که « خانوم معلم ما خیلی خوبه... تازه اسم منم یاد گرفت » . سی سال است پسر بچه هاو دختر بچه هایی از تو تقسیم یاد می گیرند و یاد می گیرند کیک را سه قسمت کنند و یکی اش را به تو بدهند بیشتر می خوری تا کیکی را شش قسمت کنند و یکی اش به تو بدهند.سی سال است دارند سالاد الویه درست می کنند و یاد می گیرند مخلوط چیست . سی سال است دارند یاد می گیرند دریاچه های ایران کجا هستند ؟ کوههایش چقدر بلندند ؟ جنگلهایش چقدر سبزند . سی سال است این دختر بچه ها ? این پسر بچه ها ? دارند یاد می گیرند به هم درس یاد بدهند ؛ با هم مهربان باشند ؛ به هم کمک کنند . سی سال است دارند یاد می گیرند : انسان باشند.
سی سال است که صبحها بلند می شوی ? برای من و امیرپارسا و پوریا و بابا غذا صبحانه درست می کنی ? بعد درست مثل فرشته ها ما را بیدار می کنی ? برایمان رادیو روشن می کنی? سرحالمان می کنی و بعد ما می رویم پی زندگی و تو می روی پی یک سری چشم و گوش کنجکاو که فقط مهربانی می خواهند و توجه . تو هم خوب بلدی سیرابشان کنی.
سی سال است «خانوم معلم » هستی .خسته نباشی . خسته نباشی از همه ی این سالها که مراقب روح ترد و لطیف بچه ها بودی . خسته نباشی از همه ی درسهایی که سی سال دادی . خسته نباشی از این همه مهر و محبتی که توی دنیا پخش کردی ....بچه که بودم روزمعلم  برای معلم هایم یک شعر می خواندم. دستهایم را می گرفتم پشتم ? سرم را بالا می گرفتم و می خواندم : معلم مهربان من .... ستاره ی آسمان من ... تو نور ایمانی ... همیشه می مانی .... تو در محبت یگانه ای .... به مهربانی نشانه ای ... به قلب من جاودانه ای .... تو نور ایمانی ... همیشه می مانی....همیشه می مانی...
                                                           
اجازه خانوم ؟.... ما خیلی دوستتون داریم!


ی

[ سه شنبه 92/2/10 ] [ 5:55 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

دعواسلام گاهی ادما دوست دارن با یکی صحبت کنن الانم دخترم یک دوست خوب یک مشاور برای خودش انتخاب کرده داره با اون درد دل میکنه...

شایدنتیجه داشته باشه. پدر بعداز بازنشستگی کار دیگری را انتخاب نمیکنه واین با وجود توانایی جسمی او باعث اخلاق تند وناجور برای اون شده وهمه خانواده را عاصی کرده...کار درمانی بهترین علاج برای اوست...گیج شدمیعنی چی؟


[ شنبه 92/2/7 ] [ 11:34 صبح ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
انتقاد یک شاعر از بنر احمدی‌نژاد!
مهدی‌پور در نامه‌ای درخصوص استفاده‌ از شعرش در بنر، مراسم استقبال مردم اصفهان از رییس جمهور توضیحاتی ارائه داد.

[+]

 

یاور مهدی‌پور در یادداشتی با بیان این‌که شعر استفاده شده در یک بنر، منتشر شده در گزارش تصویری ایسنا، از سفر رئیس جمهور به اصفهان متعلق به او است، اصل شعر را بدین گونه بیان کرد:

«برهنه‌ات می‌کنند تا بهتر شکسته شوی نترس گردوی کوچک آن‌چه سیه می‌شود روی تو نیست..»
(یاور مهدی‌پور)

از کتاب "برگی می‌افتد اندکی از سایه کم می‌شود"
چاپ 89 نشر فرهنگ ایلیا

وی در ادامه آورده است: متاسفانه با خبر شدم در گردهمایی و مراسم استقبال از جناب آقای رییس جمهور در اصفهان از شعر این‌جانب بدون ذکر نام شاعر و کتاب استفاده شده است.

 

مهدی پور از تغییر «ادبی، فلسفی و ساختاری شعر» در این بنر که توسط گروه‌های دولتی تهیه شده بود گلایه کرد.

 








 

[ جمعه 92/2/6 ] [ 12:11 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

-------------

 
روز مادر,تاریخ روز مادر,ولادت حضرت فاطمه زهرا

 
روز مادر
23 اردیبهشت ( بیستم جمادی الثانی ) ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر بر تمامی مادران عزیز مبارک باد.
بیستم جمادی الثانی هر سال، روزی پر از خاطره و معنویت است؛ خاطراتی شیرین از مادران مهربان،فرزندان با محبت و همسران با وفا ؛ این روز به یُمن ِ زاد روز بانوی نمونه اسلام، فاطمه زهرا ( سلام الله علیها) ، روز مادر نام گرفته است ؛ بانویی که گل سرسبد تمام بانوان عالم است؛ تنها زنی که پدرش معصوم ، شوهرش معصوم و خودش نیز معصوم بوده و پیامبر گرامی اسلام (ص) به او لقب " اُم ابیها "  داده است،یعنی زنی که برای پدرش همچون مادر بود.
زندگی و سیره ی حضرت زهرا( س) به قدری آموزنده و جذاب است که هر زن آزاده ای در جهان او را چونان قدیسه ای تحسین می کند؛ زنی که تولدش از دامن خدیجه کبری ، همسر پیامبر گرامی اسلام (ص) و در کانون نخستین خانواده اسلامی با نغمه های آسمانی و تسبیح قدسیان همراه شد و شب میلادش را عرشیان به بانگ تکبیر و تسبیح جشن گرفتند و خداوند لقب کوثر به او عطا کرد؛ زیرا وی سرچشمه ی تمام خوبی های جهان است.
و چه زیبا تولد این بانوی گرانقدر به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی– امام خمینی (ره) – روز زن و روز مادر نام گرفت؛"اگر روزی باید روز زن یا روز مادر باشد،چه روزی والاتر و افتخارآمیزتر از روز ولادت با سعادت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست؛زنی که افتخار خاندان وحی است و چون خورشیدی بر تارک اسلام عزیز می درخشد."
روز مادر,تاریخ روز مادر,ولادت حضرت فاطمه زهرا
آفرین

[ سه شنبه 92/2/3 ] [ 3:10 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

گل تقدیم شماسلام امروز دوستان گلم به من ابراز محبت کردن وگفتن وب زیبایی داری ولی

اگه


 خودت بیشتر بنویسی بهتر میشه...دعوامنم گفتم باشه

مگه میشه همه چی رو نوشت ویا به همه کسی گفت؟یعنی چی؟ نه ...بعضی از حرفا همان ناگفته بماند بهتره وبعضی از حرفا را نباید همه بشنوند

حتی دوست...قبول دارین؟بووووس


[ سه شنبه 92/2/3 ] [ 2:45 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب
RoozGozar.cOm--->

کد موسیقی برای وبلاگ



بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 508830