همه مسواک یک زندانی را استفاده می کنیم - زندگی شیرین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://zendegysherin.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
پاکیزگی دندان های تان را مدیون یک زندانی هستید
چینی ها اولین کسانی بودند که قدم بزرگی در اختراع مسواک های اولیه که شباهت بسیاری به مسواک های امروزی داشت برداشتند. آنها برای اولین بار در سال 1498 استفاده از چوب مسواک را کنار گذاشته و مسواک های پرزدار را اختراع کردند.

همشهری سرنخ: بعضی از وسایل هستند که به صورت روزمره از آنها استفاده می کنیم، وسایلی که شاید چندان عجیب و غریب به نظر نرسند اما حتی یک روز را بدون آنها نمی توان سر کرد. یکی از این وسایل ساده اما کاربردی، مسواک است، اما آیا تا به حال فکر کرده اید اولین کسی که به فکر اختراع وسیله ای برای تمیزی دندان ها و بهداشت لثه ها افتاده چه کسی بوده و در کدام نقطه زمین زندگی می کرده؟

مسواکی که ما امروز می شناسیم تا قبل از سال 1938 میلادی وجود نداشت، با این حال شواهد و اسنادی وجود دارد که نشان می دهد از زمان های بسیار قدیم، یعنی حدودا از سه هزار سال قبل از میلاد، مردم از وسایل مختلفی برای تمیز نگه داشتن دندان های شان استفاده می کردند.

سال ها قبل، باستان شناسان در بابل و مصر، ابزارهای مختلفی کشف کردند که قدمتی چند هزار ساله داشتند، ابزارهایی از قبیل چوب های خلال دندان، الیاف گیاهان، شاخه یا ریشه های باریک درختان، پر پرندگان، استخوان های کوچک حیوانات و خارهای جوجه تیغی که همگی برای تمیز کردن دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد


[ چهارشنبه 91/7/19 ] [ 11:27 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب
RoozGozar.cOm--->

کد موسیقی برای وبلاگ



بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 44
کل بازدیدها: 509805