چه کنیم هزینه های اضافی نداشته باشیم؟؟؟ - زندگی شیرین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://zendegysherin.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان


به دنبال مصارف پنهان بگردید

آیا می‌توانید خدمات تلفن همراه و خدمات تلفن راه دور یا اینترنت ارزانتر پیدا کنید؟ آیا وقت آن نشده است که فکری برای پرداخت رهن خانه یا اقساط اتومبیل خود بکنید؟ چطور است که از تماسهای راه دور صرفنظر کنید یا کارتهای تلفن اعتباری بخرید یا در ساعاتی غیر از اوج مصرف استفاده کنید؟ آیا می‌توانید از پول عضویت باشگاه صرف نظر کنید – و به جای آن می‌توانید پیاده‌روی کنید و بدوید؟ شاید بتوانید تنها یک اتومبیل برای همه خانواده داشته باشید – و در هزینه بنزین، بیمه، و نگهداری اتومبیل صرفه جویی کنید. حتی کوچکترین تغییرات مثل کم کردن دمای آب گرمکن یا نصب سرشیر دوشهای کم مصرف می‌تواند هزینه شما را در ماه کاهش دهد.

مواظب کارتهای اعتباری باشید

اگر حسابهای کارت اعتباری مقدار زیادی از بودجه ماهانه شما را می‌بلعند، سعی کنید حساب هایتان را یکی کنید یا حسابی با نرخ بهره کمتر را انتخاب کنید. وضعیت کارتهای اعتباری خود را بررسی کنید: آیا مبالغی اتوماتیک کسر می‌شوند – عضویت‌ها یا اجرت ماهانه – که می‌توانید حذفشان کنید؟

سفرهای خانوادگی کم هزینه ترتیب دهید.

به جای اقامت در هتل، سعی کنید با دوستان خود سفر کنید و با هم خانه‌ای کرایه کنید. این معمولا ارزانتر از اتاقهای هتل است و به شما اجازه می‌دهد تا به جای رفتن به رستوران، خودتان غذای خود را بپزید. پیشنهادات دیگر: به سفرهای محلی بروید تا بتوانید با اتومبیل خود سفر کنید و مجبور به پرداخت هزینه‌ی پرواز نشوید. یک سردکن پر از لقمه و مواد لازم ساندویچ با خود داشته باشید تا مجبور نشوید در هر وعده از غذای بیرون استفاده کنید. یک چادر ببرید و هرجا که خواستید اردو بزنید.

از کارهای تعاونی بهره ببرید

غذا را با معاونت دوستان و همسایگان تهیه کنید – هر شب یک خانواده مسئول تهیه غذای همه می‌شود. این در وقت صرفه جویی می‌کند، گروه را قوام می دهد، و بچه ها را با انواع غذاها آشنا می‌کند، و این کار باعث می‌شود تا مواد غذایی را در حجم زیاد و ارزانتر تهیه کنید (بدون این که مجبور باشید تمام مدت هفته ها را یک جور غذا بخورید).

معاونت در نگهداری از بچه‌ها هم فکر خوبی است. با تقسیم وظایف نگهداری از بچه‌ها با خانواده‌های دیگر، می‌توانید در هزینه نگهداری از کودکان صرفه جویی کنید و خیالتان راحت باشد که بچه‌های خود را به کسانی می‌سپارید که به آنها اطمینان دارید.

از رستوران بپرهیزید


[ سه شنبه 92/5/22 ] [ 10:8 صبح ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب
RoozGozar.cOm--->

کد موسیقی برای وبلاگ



بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 45
کل بازدیدها: 509326