مرداد 92 - زندگی شیرین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://zendegysherin.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

اصلاح رژیم غذایی

اصلاح رژیم غذایی? به نکات ذیل در اصلاح رژیم غذایی خود توجه نمائید:
1) توصیه می گردد حتی المقدور از مصرف (نوشابه های گازدار -چای پر رنگ -سس مایونز -سوسیس و کالباس وهمبرگر وپیتزا - پفک-ماکارونی -گوشت گاو و بز - آدامس -شکلات و کاکائو -نان فانتزی (باگت) بیسکویتها و آب نباتها-برنج )خوداری شده و یا بندرت مصرف شود.
2) توصیه می گردد (خرما -کشمش-شیره انگور-سیر-آب زرشک -سرکه و آبغوره خانگی -لیموترش-انگور-انار و رب انار-عسل-انجیر -زیتون -لبنیات محلی(شیر و خامه و کره)-بادام-نانهای سبوس دار (سنگک و نان جو)-گوشت گوسفند و ماهی- خاکشیر -عرق نعناع -عرق کاسنی-عرق رازیانه(فقط خانمها)-...)در رژیم غذایی گنجانده شده بصورت مرتب مصرف شود.
3) مابین غذا مایعات و آب ننوشید.
4) از مصرف چای بلافاصله پس از صرف غذا پرهیز نمائید.
5) توصیه می گردد صبحانه کامل و ناهار مفصل تر و شام سبک و حاضری در ابتدا شب میل شود.
6) مصرف هفته ای یکبار آبگوشت بعنوان کاملترین غذای ایرانی توصیه می شود.
7) یبوست ام الامراض است از اینرو اگر چنانچه روزانه حداقل یکبار دفع ندارید نسبت به درمان خود اقدام نمائید.


[ دوشنبه 92/5/28 ] [ 5:52 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

گاهی اوقات باید

 


بگذری و

بگذاری و

بروی ....

وقتی می مانی و تحمل می کنی ،

از خودت یک احمق می سازی!




مالون می میرد - ساموئل بکت


[ دوشنبه 92/5/28 ] [ 5:37 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

 باغچه ای با زحمتی 30 ساله


[ دوشنبه 92/5/28 ] [ 11:46 صبح ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
برخی از نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی با رئیس جمهور سابق کشورمان برای بر عهده گرفتن مسئولیت بزرگترین کلان شهر مذهبی جهان هستند.


به گزارش پرشین وی به نقل از پارسینه:
همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم و شورای شهر جدید مشهد مقدس، گزینه های مختلفی برای تصدی عنوان شهرداری این شهر مطرح می شوند که شاخص ترین این چهره ها، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دولت های نهم و دهم است.

در همین ارتباط سید هاشم بنی هاشمی، شهردار اسبق مشهد و نماینده فعلی مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مطرح کردن نام محمود احمدی نژاد به عنوان شهردار آینده مشهد، اظهار کرد: بنده فقط پیشنهاد دهنده شهردار شدن احمدی نژاد در مشهد هستم.

وی در عین حال تصریح کرد: البته باید شورای شهر جدید شهر مشهد درباره شهردار آینده این شهر تصمیم بگیرند و آنچه بنده مطرح کرده ام فقط یک پیشنهاد است که البته دلایلی برای آن دارم.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پاسخ به این سئوال که آیا با احمدی نژاد در خصوص پذیرفتن شهرداری مشهد صحبتی شده و نظر ایشان گرفته شده است یا خیر؟ گفت: با آقای احمدی نژاد هنوز در این خصوص صحبتی نشده است، اما قرار است افراد مرتبط با ایشان موضوع را به اطلاع رئیس جمهور سابق رسانده و نظر او را جویا شوند.

به گزارش مهر، سعید جلیلی از سوی جبهه پایداری، رستم قاسمی، محمد جواد محمدی زاده، مرتضی بختیاری و مرتضی تمدن از سوی جریان نزدیک به دولت نهم و دهم، علی اصغر عنابستانی از سوی جریان انحرافی، کاظمی از سوی اصلاح طلبان، داوودآبادی از سوی انصار حزب الله، مهدی برادران از سوی دانشگاهیان و رئیسیون از سوی سنتی های شهرداری مشهد، گزینه های مطرح برای تصدی عنوان شهردار در بزرگترین کلان شهر مذهبی جهان هستند.


[ دوشنبه 92/5/28 ] [ 11:43 صبح ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
دمپایی‌های پلاستیکی سرطان‌زا هستند


نتایج یک بررسی جدید در آلمان نشان داد دمپایی‌های پلاستیکی و رنگارنگ که در تابستان طرفداران بسیاری دارند، حاوی مواد سرطان‌زا هستند.

به گزارش ایسنا، در این مطالعه آشکار شد این دمپایی‌ها حاوی مواد سرطان‌زایی هستند که از طریق پوست وارد بدن انسان می‌شوند.

رادیو تلویزیون دولتی آلمان در گزارشی در همین رابطه اعلام کرد: به‌ تازگی تحقیقی روی مواد درون دمپایی‌های پلاستیکی تابستانی صورت گرفته که طی آن 10 جفت مختلف دمپایی پلاستیکی آزمایش و معلوم شد که شش جفت از آنها حاوی مواد شیمیایی سرطان‌زا هستند.

با توجه به نتایج این تحقیق متخصصان آلمانی توصیه می‌کنند اگر با وجود اطلاع از این مطلب هنوز به استفاده از این دمپایی‌ها علاقه دارید توصیه می‌شود که هنگام استفاده از آنها حتما جوراب بپوشید. علاوه بر این توصیه می‌شود از دمپایی‌هایی که به‌ ویژه بوی خاصی می‌دهند و به اصطلاح عطری هستند، استفاده نشود.

به گزارش ایسنا به نقل از دویچه‌وله، در این آزمایش معلوم شد در بسیاری از کفش‌ها و دمپایی‌های پلاستیکی ماده خطرناکی موسوم به «هیدروکربن آروماتیک» وجود دارد و این ماده سرطان‌زاست.

در این آزمایش آشکار شد که این ماده منجر به تحریک پوست و آلرژی‌های مختلف می‌شود و در موارد شدیدتر حتی می‌تواند سبب ابتلا به سرطان‌ شود.

در این آزمایش‌ همچنین در هفت جفت دمپایی فلز سنگین یافت شد. هرچند فلز سنگین از طریق پوست وارد بدن نمی‌شود اما زمانی که این دمپایی‌ها به زباله تبدیل شوند، سرب و کرومی که در آنها وجود دارد، سلامت محیط زیست را به خطر می‌اندازند.

پایان و موفق باشید دوستان


[ سه شنبه 92/5/22 ] [ 10:11 صبح ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]


به دنبال مصارف پنهان بگردید

آیا می‌توانید خدمات تلفن همراه و خدمات تلفن راه دور یا اینترنت ارزانتر پیدا کنید؟ آیا وقت آن نشده است که فکری برای پرداخت رهن خانه یا اقساط اتومبیل خود بکنید؟ چطور است که از تماسهای راه دور صرفنظر کنید یا کارتهای تلفن اعتباری بخرید یا در ساعاتی غیر از اوج مصرف استفاده کنید؟ آیا می‌توانید از پول عضویت باشگاه صرف نظر کنید – و به جای آن می‌توانید پیاده‌روی کنید و بدوید؟ شاید بتوانید تنها یک اتومبیل برای همه خانواده داشته باشید – و در هزینه بنزین، بیمه، و نگهداری اتومبیل صرفه جویی کنید. حتی کوچکترین تغییرات مثل کم کردن دمای آب گرمکن یا نصب سرشیر دوشهای کم مصرف می‌تواند هزینه شما را در ماه کاهش دهد.

مواظب کارتهای اعتباری باشید

اگر حسابهای کارت اعتباری مقدار زیادی از بودجه ماهانه شما را می‌بلعند، سعی کنید حساب هایتان را یکی کنید یا حسابی با نرخ بهره کمتر را انتخاب کنید. وضعیت کارتهای اعتباری خود را بررسی کنید: آیا مبالغی اتوماتیک کسر می‌شوند – عضویت‌ها یا اجرت ماهانه – که می‌توانید حذفشان کنید؟

سفرهای خانوادگی کم هزینه ترتیب دهید.

به جای اقامت در هتل، سعی کنید با دوستان خود سفر کنید و با هم خانه‌ای کرایه کنید. این معمولا ارزانتر از اتاقهای هتل است و به شما اجازه می‌دهد تا به جای رفتن به رستوران، خودتان غذای خود را بپزید. پیشنهادات دیگر: به سفرهای محلی بروید تا بتوانید با اتومبیل خود سفر کنید و مجبور به پرداخت هزینه‌ی پرواز نشوید. یک سردکن پر از لقمه و مواد لازم ساندویچ با خود داشته باشید تا مجبور نشوید در هر وعده از غذای بیرون استفاده کنید. یک چادر ببرید و هرجا که خواستید اردو بزنید.

از کارهای تعاونی بهره ببرید

غذا را با معاونت دوستان و همسایگان تهیه کنید – هر شب یک خانواده مسئول تهیه غذای همه می‌شود. این در وقت صرفه جویی می‌کند، گروه را قوام می دهد، و بچه ها را با انواع غذاها آشنا می‌کند، و این کار باعث می‌شود تا مواد غذایی را در حجم زیاد و ارزانتر تهیه کنید (بدون این که مجبور باشید تمام مدت هفته ها را یک جور غذا بخورید).

معاونت در نگهداری از بچه‌ها هم فکر خوبی است. با تقسیم وظایف نگهداری از بچه‌ها با خانواده‌های دیگر، می‌توانید در هزینه نگهداری از کودکان صرفه جویی کنید و خیالتان راحت باشد که بچه‌های خود را به کسانی می‌سپارید که به آنها اطمینان دارید.

از رستوران بپرهیزید


[ سه شنبه 92/5/22 ] [ 10:8 صبح ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
مرکز خریدی در شهر «هوستون» با نصب تابلویی تبعیض آمیز و ضد اسلامی در مقابل این مرکز خرید، سبب خشم گسترده مسلمانان آمریکا گشته است.



مرکز خریدی در شهر «هوستون» با نصب تابلویی تبعیض آمیز و ضد اسلامی در مقابل این مرکز خرید، سبب خشم گسترده مسلمانان آمریکا گشته است.

به گزارش پرشین وی به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرکز خریدی در شهر «هوستون» با نصب تابلو تبعیض آمیز و ضد اسلامی، مسلمانان را از پارک خودرو در مقابل این مرکز خرید منع کرده است.

«موعظه ابوشیدی» یکی از مسلمانان ساکن این شهر می گوید: این مرکز خرید که مقابل مسجد «آل فاروق» در یکی از خیابان های شهر هوستون واقع است، با نصب تابلو که بر روی آن نوشته شده «مسلمانان حق پارک خودرو خود در این خیابان را ندارند، در غیر این صورت، خودرو آنان توسط جرثقیل حمل خواهد شد» خشم و اعتراضات گسترده مسلمانان سراسر ایالات متحده را موجب شده است.

 تابلویی که خشم مسلمانان را برانگیخت

این خیابان مکانی است که مسلمانان هنگام مراجعه به مسجد آل فاروق خودرو های خود را در آنجا پارک می نمایند، و اکنون توسط نصب این تابلو، این حق از آنان سلب شده است.

تا کنون کارکنان این مرکز خرید درباره این تابلو و اینکه چه کسی آن را نصب نموده به رسانه ها چیزی نگفته اند و نامی به میان نیاورده اند.


[ دوشنبه 92/5/21 ] [ 12:33 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]


سایت رسمی «شینهوا» در میان عکس‌های برتر خود، عکس مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران را منتشر کرده است.

«حسن روحانی» عکس برتر سایت رسمی چین

 


[ یکشنبه 92/5/20 ] [ 4:18 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب
RoozGozar.cOm--->

کد موسیقی برای وبلاگ



بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 508764