شهریور 91 - زندگی شیرین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://zendegysherin.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

پیش گزیده
  • تشکر شده 2,668 بار در 1,086 پست


  • [ دوشنبه 91/6/27 ] [ 4:58 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]


    [ دوشنبه 91/6/27 ] [ 4:56 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]


    [ دوشنبه 91/6/27 ] [ 4:56 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]




    [ دوشنبه 91/6/27 ] [ 4:55 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]


    [ دوشنبه 91/6/27 ] [ 4:54 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
    زیباترین آکواریم های دنیا+عکس ...

    ماهی ها دنیای زیبایی دارند و بیشتر شگفتی ها و زیبایی هایشان برای زمانی است که در آب قرار دارند. به همین دلیل آکواریم ها محل هایی هستند که می توانند زیبایی این ماهی ها را به بهترین نحو نمایش دهند.
    به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، آکواریم ها در انواع متفاوت وجود دارند و از آن ها می توان در خانه و یا محل کاراستفاده کرد اما همین آکواریم ها می توانند جاذبه هایی برای گردشگران باشند و سالانه افراد زیادی را به خودشان جذب کنند.

    آکواریم جورجیا – آتالانتا

    بزرگترین آکواریم دنیا در آتالانتا قرار دارد و نزدیک به 100 هزارماهی از 500 گونه مختلف را در داخلش نگه داری می کند. یکی از جاذبه های این آکواریم در کنار بزرگی آن وجود کوسه، وال و نهنگ ها است. همچنین این آکواریم می تواند 8.1 میلیون گالن آب را در داخل خودش نگه دارد.

    آکواریم چورایومی – اوکیناوا

    دومین آکواریم بزرگ جهان در اوکیناوای ژاپن قرار دارد و می تواند نزدیک به دو میلیون گالون آب را در داخل خودش نگه داری کند. نام این آکواریم از طریق رای گیری انتخاب شده است و نزدیک به 13 هزار نفر به نام "چورایومی" رای دادند. این نام در انگلیسی به معنای دریایی زیبا است. در این آکواریم نزدیک به 80 گونه مختلف ماهی زندگی می کند.

    آکواریم غرب استرالیا – استرالیا


    این آکواریم که از نوع تونلی است در زیر دریاها قرار دارد و از سال 1988 کار خودش را آغاز کرده است. این اکواریم به تماشاگران این اجازه را می دهد که نگاهی نزدیک تر به زندگی ماهی ها داشته باشند. در این آکواریم نزدیک به 400 گونه از ماهی های مختلف زندگی می کنند.

    آکواریم یوشاکا – دوربان

    این آکواریم که بزرگترین در نوع خودش در آفریقا است در بندر دوربان در آفریقای جنوبی قرار دارد و البته به عنوان پنجمین آکواریم بزرگ دنیا شناخته می شود. این آکواریم دارای گونه های بسیار زیادی از موجودات است و در آن از اسب آبی تا کوسه در آن پیدا می شود. طراحی این آکواریم به سبک کشتی های غرق شده است.

    آکواریم دام – برلین

    این آکواریم به عنوان بزرگترین آکواریم سیلندری در دنیا شناخته می شود و در هتل رادیسون برلین قرار دارد. ارتفاع آن در حدود 25 متر است و می تواند 260 هزار گالن آب را در خودش نگه داری کند. در این آکواریم نزدیک به 2500 ماهی از 56 گونه متفاوت قرار دارد و گردشگران وقتی از آسانسور این مجموعه استفاده می کنند نمای بسیار زیبایی را از آکواریم مشاهده می کنند.

    آکواریم مجازی – پکن


    شاید این آکواریم واقعی نباشد اما یکی از زیباترین ها است. این آکواریم که در یک محوطه 250 متر در 30 متری و در سقف یک فروشگاه قرار دارد از ترکیب 5 نمایش گر LED درست شده است. این اکواریم در یک محیط 7500 متر مربعی قابل رویت است و در آن انواع ماهی ها را می توانید ببینید...


    [ دوشنبه 91/6/27 ] [ 4:47 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
    عوارض مرگبار ناشی از استفاده از لاک ناخن ...

    مواد کشنده در لاک ناخن
    میل به زیباتر شدن، بسیاری از بانوان را به استفاده از لوازم آرایشی سوق می‌دهد. یافته‌های باستان‌شناسی نشان می‌دهد رنگ‌آمیزی ناخن با ترکیبی از صمغ عربی، سفیده تخم‌مرغ، ژلاتین و موم زنبور عسل از پنج هزار سال قبل در ایتالیا، ژاپن و چین مرسوم بوده و مصریان باستان نیز برای رنگ‌کردن ناخن‌ها از رنگ‌های قرمز و قهوه‌ای به دست آمده از گیاه حنا استفاده می‌کردند. بیشتر محصولات امروزی اما از مواد مصنوعی شیمیایی ساخته می‌شوند و شائبه سمی ‌بودن برخی از آنها نیز روز به روز پررنگ‌تر می‌شود.
    به تازگی دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا با همکاری وزارت بهداشت ایالات متحده به بررسی 25 لاک ناخن تولید شده در شرکت‌های گوناگون محصولات آرایشی و بهداشتی پرداخته‌اند. نتایج این مطالعه نشان می‌دهد لاک‌های ناخن با رنگ‌های متنوع حاوی سه ماده‌ خطرناک شیمیایی یعنی فرمالدئید، فتالات و تولوئن هستند. از آنجا که ناخن یک بافت زنده است، مواد شیمیایی موجود در لاک می‌تواند مشکلات زیادی برای سلامت آن و دیگر اعضای بدن ایجاد کند.
     چرا مواد شیمیایی؟
     لاک‌هایی که این روزها تولید می‌شوند باید ویژگی‌های خاصی مانند ترک ‌نخوردن، شفافیت در رطوبت بالا، انعطاف و استحکام، کشش مناسب روی ناخن و همچنین مقاومت در برابر آب سرد و شوینده‌ها را دارا باشند. داشتن چنین خصوصیاتی از طریق بهره‌گیری از مواد شیمیایی برای ساخت لاک ‌ناخن‌ها ممکن می‌شود. شرکت‌های تولید‌کننده محصولات آرایشی و بهداشتی برای رسیدن به این ویژگی‌ها در لاک ‌ناخن از ترکیب‌های گوناگونی مانند رنگدانه، اسانس، رزین، نیترو سلولز، نرم‌کننده، مواد پلاستیکی و رنگ‌کننده و حلال‌هایی چون فتالات، تولوئن و فرمالدئید بهره می‌برند.

    همین مواد باعث به خطر افتادن سلامت می‌شوند. با وجود این فشار سازمان‌های بهداشت جهانی بر شرکت‌های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی روزبه‌روز آنها را به استانداردهای سختگیرانه‌ای از جمله حذف مواد شیمیایی مجبور می‌کند. این استانداردها کاملا راهگشا هستند اما هنوز هم بسیاری از شرکت‌های معتبر برای تولید لاک از حلال‌هایی که باعث التهاب ریه و مجاری تنفسی می‌شوند، بهره می‌برند و نباید توقع داشته باشید که لاک‌های بی‌نام و نشان و ارزانی که در بازار داخلی به وفور یافت می‌شوند سمی‌ نباشند. بررسی‌های دانشمندان، تاثیر سه ماده خطرناک موجود در لاک ناخن بر سلامت انسان را این گونه بیان می‌کند.
    فرمالدئید
    در مورد فرمالدئید پژوهش‌های دانشمندان نیویورک نکته جالب توجهی را به اثبات رسانده است؛ فرمالدئید آلوده‌کننده‌ترین ماده در هوای داخل خانه است! تنفس این ماده باعث ایجاد سردرد، سوزش گلو، اختلال تنفس و بروز علائم آسم می‌شود. بررسی 120 بیمار مبتلا به سرطان بینی و گلو توسط پژوهشگران انجمن ملی مبارزه با محصولات شیمیایی آمریکا نیز نشان داده این افراد مدتی طولانی در معرض این حلال قرار داشته‌اند.
    مصرف مقادیر زیاد این ماده ‌شیمیایی، نمایان شدن آثار سمی آن را در بدن به دنبال دارد و مقادیر اندک آن نیز باعث تحریک، سوزش و خارش چشم و ریزش اشک می‌شود. مسمومیت خون، افزایش اسیدخون و کاهش شدید حرارت بدن هم از عوارض جذب فرمالدئید از طریق دستگاه گوارش است.
    فتالات
    فتالات و ترکیبات آن اثری دارند که شبیه به استروژن یعنی هورمون زنانه است. در صورتی که زنان باردار در معرض این ماده قرار گیرند، فرزند آنها با ناهنجاری‌های مادرزادی در اندام تناسلی‌ متولد می‌شود. محققان در دانشگاه بوردو فرانسه عوارض مصرف فرآورده‌های حاوی فتالات را مرگبار تلقی می‌کنند. تاثیر مخرب فتالات بر کبد، کلیه‌ها، ریه‌ها و غدد جنسی در بسیاری از این‌گونه پژوهش‌ها ثابت شده است. بررسی‌های دانشمندان دانشگاه روچستر نشان می‌دهد محصولات ناشی از سوخت‌وساز فتالات در بدن باعث افزایش اندازه دور کمر آقایان، مقاومت سلول‌ها به انسولین و ابتلا به دیابت می‌شود. این مواد در ادرار تجمع می‌کنند.
    تولوئن
    تماس طولانی‌ فرد با تولوئن می‌تواند علائم جسمی و روانی متعددی ایجاد ‌کند. از مهم‌ترین عوارض این ماده می‌توان به بروز اختلالات رفتاری اشاره کرد. محققان روان‌پزشکی کالج سلطنتی لندن پس از معاینه بالینی و بررسی نوار مغزی برخی افراد که در معرض تولوئن قرار دارند به این نتیجه رسیدند که اختلال در بخشی از راه‌های عصبی به نام راه‌های هرمی و همچنین اختلال‌های بینایی، آسیب‌های عصبی و مخچه‌ای در این افراد دیده می‌شود.
    البته دانستن این معلومات درباره لاک‌های ناخن به این معنا نیست که شما دیگر نباید از آنها استفاده کنید. بلکه باید با شناسایی لاک‌هایی که مواد شیمیایی کمتری در ساخت آنها به کار رفته از بروز خطرات احتمالی بکاهید. علاوه بر آن بسیاری از شرکت‌های تولید مواد آرایشی هستند که مواد اولیه اصلی آنها را گیاهان تشکیل می‌دهند و بنابراین انتخاب بهتری برای شما هستند.


    [ دوشنبه 91/6/27 ] [ 4:45 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

    الیکا عبدالرزاقی

     

    فلامک جنیدی-عارف لرستانی

     

    جواد عزتی و همسرش

     

     

     

     

     

    فلامک جنیدی

     

    هادی کاظمی

     

    عارف لرستانی

     

    عرف لرستانی

     

    هادی کاظمی و جواد عزتی

     

    الیکا عبدالرزاقی

     

     

    ماندانا سوری


    [ جمعه 91/6/24 ] [ 4:52 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

    چشم‌ها می‌توانند خیلی چیزها را بگویند، آنها غیر از آنکه احساسات را لو می‌دهند می‌توانند سن را هم بگویند، اما با بعضی تکنیک‌های آرایشی می‌توان مانع این امر شد. خانم لارا مارسیر، آرایشگر معروف نیویورکی، در این زمینه مهارت خاصی دارد. او راه‌های آرایشی ساده‌ای برای پوشاندن نشانه‌های پیری اطراف چشم دارد؛ نشانه‌هایی چون چروک‌های ریز، نازک شدن مژه‌ها و... راه‌هایی ساده برای هر کسی که می‌خواهد چهره‌ای جوان‌تر داشته ‌باشد بدون اینکه هزینه زیادی کند.
    چروک های گوشه خارجی را بپوشانید
    لارا می‌گوید اولین کار برای پنهان کردن پیری، پوشاندن چروک‌های ریز گوشه خارجی چشم است. البته اول از همه بگویم هیچ چیز در دنیا نمی‌تواند کامل چروک‌ها را بپوشاند ولی می‌توان با گریم آنها را کم‌رنگ کرد. نکته دیگری که باید یادآور شد این است که مواد آرایشی وقتی تمام روز روی پوست بماند در پایان روز در چروک‌ها می‌روند و در نتیجه چروک‌ها را بیشتر نمایان می‌کنند. اما چاره چیست؟ لارا می‌گوید، بهترین کار این است که از کرم‌های گریم و پودرها برای چروک‌های گوشه چشم استفاده نکنید، به جای آن بهتر است با آرایش کاری کنید که حواس‌ها به این منطقه جلب نشود، یعنی مثلا پوشاننده را به تمام مناطق بی‌رنگ اطراف چشم و صورت بزنید، هرقدر رنگ پوست شما یکنواخت‌تر باشد نشانه‌های پیری کمتر خود را نشان می‌دهد.
    ابروهای نازک شده را احیا کنید
    وقتی سن بالا می‌رود ابروها به تدریج نازک‌تر می‌شوند و بعد از سال‌ها برداشتن یا حتی وکس کردن آنها، دیگر رشد نمی‌کنند و غیر از این با بالارفتن سن، رنگ ابروها کم‌رنگ‌تر هم می‌شوند و در نتیجه بالای چشم خود را کمتر نشان می‌دهند. یک ابروی پرتر و پررنگ‌تر می‌تواند چهره را جوان‌تر نشان دهد، به همین دلیل اول از همه توصیه می‌کنیم ابروهایتان را رنگ کنید، البته حواستان باشد نباید بیشتر از ماهی یک‌بار روی ابروها رنگ بگذارید چون ممکن است موهای ظریف آنها آسیب ببینند. البته بعد از رنگ کردن بهتر است با مداد هم کمی زیر ابروها را پر کنید. اگر ابروهایتان خیلی کم است قبل از استفاده از مداد ابرو کمی از سایه ابرو هم استفاده کنید.
    پلک‌های پر از چروک را بپوشانید
    اگر شما جزو آن دسته افراد خوشبختی هستید که پلک‌هایتان هنوز آب خود را از دست نداده‌ و پر از چربی‌های طبیعی است، سایه‌ به راحتی روی چشم‌هایتان دوام می‌آورد و به راحتی از بین نمی‌رود، اما خیلی از زن‌ها هستند که پوست‌شان با افزایش سن رطوبت خود را از دست می‌دهد و در نتیجه پلک‌ها خشک و چروکیده به نظر می‌رسند. بهتر است چنین خانم‌هایی از یک سایه چشم خیلی نرم استفاده کنند و سراغ سایه‌های براق نروند، چون سایه‌های براق توجه‌ را به چروک‌ها جلب می‌کند. اگر پلک شما پر از چروک است، با یک سایه نسبتا تیره کاملا نرم پشت چشم را به‌طور کامل رنگ بزنید.
    حلقه‌های سیاه را بپوشانید
    اگر کبودی‌های زیر چشم حسابی آزارتان می‌دهد، اول از همه باید مواد آرایشی را خیلی با دقت و مهارت روی سیاهی‌ها بگذارید جدا از اینکه از کدام ماده پوشاننده‌ (کانسیلر) استفاده کنید. بهترین کار این است که یک برس آرایشی با نوک ظریف و صاف به کار ببرید تا بتوانید مقدار کمی از ماده پوشاننده (کانسیلر) را روی سیاهی‌ها بگذارید. حواستان باشد که از کرم گریمی استفاده نکنید که پوشانندگی کافی ندارد و به اندازه کافی هم دوام نمی‌آورد. شما باید کانسیلر را آهسته روی کبودی‌ها بگذارید اما ماساژ ندهید و نمالید، چون مالیدن یا ماساژ پوست ظریف زیر چشم می‌تواند به آن آسیب برساند.
    مژه‌ها را ضخیم کنید
    مانند ابرو، مژه‌ها با افزایش سن هم نازک‌تر می‌شوند و هم کم‌رنگ‌تر. البته خشک‌تر و شکننده می‌شوند و حتی بسیاری هم شروع به ریزش می‌کنند. اولین کار این است که از آرایشگرتان بخواهید آنها را رنگ کند، البته اگر خیلی ظریف و شکننده نباشند. علاوه بر اینها استفاده از ریمل نیز می‌تواند به شما کمک شایانی کند چون مژ‌ه‌ها را پرتر نشان می‌دهد. هنگام ریمل زدن بیشتر روی ریشه‌ها متمرکز شوید، به هیچ‌عنوان مقدار زیادی ریمل روی نوک‌های مژه‌ها نگذارید چون چشمانتان را مصنوعی می‌کند. خانم‌های مسن هرقدر آرایش کمتری داشته باشند زیباتر هستند، باید به گونه‌ای ریمل بزنید که اصلا به چشم نیاید.
    چشم‌ها را درشت کنید
    وقتی سن بالا می‌رود چشم‌ها کوچک‌تر به‌نظر می‌رسند چون پلک‌ها سنگین‌تر می‌شوند و می‌افتند و پوست شل می‌شود و گاهی هم برجستگی‌های زیر چشم خودنمایی می‌کند. علاوه بر اینها کم‌رنگ شدن و کم شدن مژه‌ها باعث می‌شود چشم‌ها خودشان را بیشتر نشان دهند.
    بهترین کار این است که با یک ریمل خوب مژه‌ها را پر کنید و خط چشم باریکی نیز روی خط مژه‌ها بکشید تا کمی ‌حالت چشم‌ها بهتر شود.


    [ جمعه 91/6/24 ] [ 4:48 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
    [ جمعه 91/6/24 ] [ 4:47 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
    .: Weblog Themes By Iran Skin :.

    درباره وبلاگ

    موضوعات وب
    امکانات وب
    RoozGozar.cOm--->

    کد موسیقی برای وبلاگ



    بازدید امروز: 10
    بازدید دیروز: 15
    کل بازدیدها: 508827