دی 91 - زندگی شیرین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://zendegysherin.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
خوش به حال اونایی که همیشه یه سایه از خوف خداوند بالای سرشونه...

خوشا به حالشون...


[ یکشنبه 91/10/10 ] [ 2:58 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

چگونه در محل کار خود یک همکار خوب باشید.
 
1. روز خود را با سلام و لبخند شروع کنید. عادت کنید که همیشه لبخند به لب داشته باشید و روزانه در برخورد اول با همه احوال‌پرسی کنید. جالب است بدانید که پس از مدتی این عادت رابطه کاری بسیار گرم و صمیمانه‌ای فراهم می‌آورد.
2. هنرگپ زدن را بیاموزید. از همکاران راجع به علایق آن‌ها، موسیقی، فیلم، کتاب و سرگرمی‌های مورد علاقه‌شان بپرسید. هماهنگی با علایق آن‌ها باعث می‌شود که احساس خوبی نسبت به شما داشته باشند. در مورد زندگی بیرون از محیط کارتان هم با همکاران خود صحبت کنید تا خارج از روابط ماشینی کارمندی و کارفرمایی حسی انسان‌گرایانه نیز در محیط کار احساس شود.
3. از نظر و عقاید آن‌ها بپرسید. افراد دوست دارند که در مورد نظراتشان از آن‌ها سوال شود. لذا از کسی که عقیده و نظرش را ابراز می کند. تشکر و قدردانی کنید؛ حتی اگر خیلی هم مفید نباشد.
4. از غیبت کردن پرهیز کنید. همان‌طور که شما دوست ندارید کسی پشت سر شما حرف بزند و این کار باعث رنجش خاطر شما می‌شود، دیگران نیز همین احساس را خواهند داشت. حال اگر همکارتان درباره چیزی مثل روابط خصوصی یکی از همکاران یا اخراج یکی دیگر از آن‌ها برای شما صحبت می‌کند تا می‌توانید با گفتن «واقعاً اطلاعی ندارم!» به صحبت‌های او خاتمه دهید و حرف را عوض کنید و به کارتان برگردید.
5. زمانی که با همکاری بحث می‌کنید و با مشکل مواجه می‌شوید، ممکن است کار به مجادله بینجامد مجسم کنید که فرزندانتان شما را نگاه می‌کنند. این تکنیک ساده به شما کمک می‌کند که آرام باشید. همچنین به خاطر داشته باشید که شما به فرزندانتان آموخته‌اید که در برخورد با دیگران مؤدب باشند.
6. از همکاران خود تعریف و تمجید کنید. جواب ایمیل‌ها و تلفن‌ها را سریعاً بدهید. با نادیده گرفتن پیام و تلفن آن‌ها باعث می‌شوید که کار برای آن‌ها سخت‌تر شود و این کار شما یک پیام ناخوشایند را به آن‌ها انتقال می‌دهد دال بر این‌که او برای شما اهمیتی ندارد.
7. همیشه وقت‌شناس باشید و نشان دهید که وقت دیگران برای شما محترم است.
8. برخی افراد فکر می‌کنند که گروه آن‌ها از گروهی دیگر در همان اداره، سخت‌تر کار می‌کنند و حقشان ضایع می‌شود. هیچ وقت چنین تفکری را به ذهن خود راه ندهید. این دیدگاه منفی باعث می‌شود که کار برای شما ملال‌انگیز شود. بلکه می‌توان تصور کرد که همه همکاران بسیار سخت کار می‌کنند و نهایت تلاش خود را برای کار خوب به کار می‌گیرند حتی اگر نمی‌دانید کار آن‌ها چیست!
9. سعی کنید همیشه «سخت‌کوشی شما» حداقل به اندازه کسی باشد که انتظار دارید با شما یا برای شما کار کند.
 


[ یکشنبه 91/10/10 ] [ 2:46 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

چگونه ازدواج خود را مستحکم تر کنید

در تحقیق مشهوری که در زمینه ازدواج صورت گرفته است، محققان از روان پزشکان، خواستند که مکالمات ویدیویی ده زوج را ببینند و تلاش کنند بفهمد چرا روابط عاطفی این زوج ها با شکست مواجه شده است. البته تشخیص مشکلاتی که سبب از هم گسیختگی روابط زناشویی میشود، بسیار مشکل است. اما راه های زیادی وجود دارد که بتوانید به وسیله آن ها سلامت رابطه خود را پیش بینی کنید. لذا برای ارزیابی کردن میزان استحکام رابطه زناشویی خود، سوالات زیر را از خود بپرسید:
1. آیا از بحث و بگو و مگو پرهیز می کنید؟
*. دانشگاه واشنگتن، تحقیقی بر روی تازه عروس و دامادها انجام داده است که نشان می دهد زوج‌هایی که کمتر بحث و جدل می کنند، خوشحال‌تر از زوج‌های پرخاشگر هستند. این پژوهش سه سال بعد دوباره بر روی زوج هایی که با هم کلنجار می رفتند اکنون در ازدواج خود با ثبات و پایدارتر هستند. ایندرحالی است کحه زوج هایی که به آرامش و خونسردی خود مغرور بودند، مشکلات زیادی پیدا کرده اند و حتی بعضی از آنان طلاق گرفته اند.این پژوه نشان می دهد که مرافعه های زناشویی اگر بیش از حد و سر موضوعات بی اهمیتی نباشد، در واقع برای شما خوب و مفید واقع می شود. (سعی کنید مشکلاتتان را به بهترین راه ممکن حل کنید تا این که بی تفاوت از آن ها بگذرید)
2. آیا هنگام پاسخ به همسرتان چشمان خود را از روی او برمی گردانید؟
این محققان دریافتند که برگرداندن چشم از همسر هنگام صحبت حتی اگر با لبخند همراه باشد، نشانه تحقیر است. این نوع رفتار همانند زهر در رابطه شما با طرف مقابل عمل می کند. فراموش نکنید که رابطه ناسالم ابتدا خودتان و بعد همسرتان را مورد آزار قرار می دهد. به هر حال در مرحله اول باید رفتار خئد را اصلاح کنید و پس از آن به همسرتان دلایل رفتارتان را توضیح دهید.
3. آیا به همسرتان اجازه می دهید که شرایط را در دست بگیرد؟
اگر یک بحث و جدل ناخوشایند و نامطبوع میان شما و همسرتان در گرفت، سعی کنید آرام باشید. این مسئله که یکی از دو طرف بخواهد بحث را در دست بگیرد، ممکن است برای روابط زناشویی شما مخاطره آمیز باشد. برای داشتن یک ازدواج موفق کافی است هنگام بحث آرامش خود را حفظ کنید، مطمئن باشید که این کار بسیار تاثیرگذار است. گاهی اوقات همسر شما نیاز به تایید شما دارد. این امر نشانگر آن است که شما او را قبول دارید.


[ یکشنبه 91/10/10 ] [ 2:43 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

8 اشتباه برای دکوراسیون خانه که باید از آن‌ها پرهیز کرد
1. من فقط همین رنگ را دوست دارم:
از معمول‌ترین اشتباهات در طراحی و دکوراسیون منزل، انتخاب رنگ نامتناسب اتاق است. قاعد? ساده‌ای وجود دارد که تبعیت از آن خالی از لطف نیست: اتاق‌های کوچک را با رنگ‌های روشن و اتاق‌های بزرگ را با رنگ‌های تیره رنگ کنید، اما در این حین استثنائاتی نیز وجود دارد: اگر یک اتاق بزرگ باشد؛ اما نور کافی نداشته باشد، باز باید آن را با رنگ روشن رنگ کنید. بعد از این مرحله شاید فکر کنید روشن یا تیره بودن را انتخاب کردم؛ ولی حالا چه رنگی از رنگ های روشن یا تیره را باید انتخاب کنم؟
برای این منظور ابتدا کمی از وقت خود را صرف نگاه انداختن به کارت پستال های رنگ ها بیندازید و تعدادی از آن ها را به خانه ببرید و در اتاق تان قرار دهید تا پس از دو تا سه روز متوجه شوید که حس تان به چه رنگی بیشتر است و با چه رنگی بیشتر ارتباط برقرار می کنید تا با این روش، رنگ مورد علاقه تان را انتخاب کنید.
2. عدم اطمینان از مناسب بودن مبلمان:
پر هزینه ترین اشتباه در طراحی و دکوراسیون منزل، خرید مبلمان نامتناسب است که حتماً باید از آن اجتناب کنید. به شما توصیه می شود که قبل از اقدام به خرید مبلمان، فضای اتاق‌تان را اندازه بگیرید و در زمان انتخاب مبل مورد علاقه تان، حتماً آن را اندازه بگیرد تا دقیقاً متوجه شوید که چه میزان از فضای اتاق تان را اشغال می کند.
3. سبک و سیاق اتاق خود را به خاطر نداشته باشید:
هر زمان که تصمیم دارید وسیله ای جدید برای اتاق تان خریداری کنید، از قبل فضای اتاق‌تان را کاملاً به خاطر بیاورید تا آنچه می خرید، با فضای اتاق تان ناهماهنگ و ناسازگار نباشد، بلکه ایجاد فضای یک‌دست و آرام‌بخش کند.
4. با خرده ریز های تزیینی چه کنید:
هیچ اتفاقی بدتر از این نیست که یک خانه پر از خرده ریز با رنگ ها و شکل های متفاوت باشد. این اشتباهی است که گاهی هم? ما مرتکب آن می شویم؛ اما تنها یک راه درمان برای آن وجود دارد: حراج تمامی خرت و پرت های خانه. این خرده ریزها را از هر گوش? اتاق بردارید، آن گاه درمی‌یابید که اتاق شما چقدر بزرگ شده است و یا می‌توانید آن ها را تقسیم بندی و فصل به فصل از آن ها استفاده کنید و حتی مواردی را که نیاز ندارید به حراج بگذارید.
5. فرشِ رنگ روشن زیباتر است:
فرش رنگ روشن، فضای اتاق را روشن تر می کند، بنابراین اتاق بزرگ تر به نظر می رسد؛ اما مشکل آن است که زود کثیف می شود. پس باید لک و کثیفی را هفته ای یک بار پاک و هر دو ماه یک بار فرش را با شامپو تمیز کنید. اگر حوصله این کار را ندارید فرش تیره و ترجیحاً طرح و نقش دار را انتخاب کنید.
6. من دوست دارم برای کف‌پوش اتاق‌های مختلف پارکت یا کاشی‌های مختلف استفاده کنم:
اگر می خواهید برای تغییر مدل کف پوش اتاق تان از کاشی یا پارکت استفاده کنید، بهتر است از یک نوع آن استفاده شود تا در فضای خانه ایجاد آشفتگی نکند. اگر در انتخاب نوع کاشی یا پارکت تخصص ندارید، بهتر است کاشی های بسیار ساده و یا پارکت روشن انتخاب کنید تا به مرور زمان رنگ آن ها در شما ایجاد خستگی نکند.
7. اگر نمی توانم بهترین را داشته باشم، چیز دیگری نمی خواهم:
حتماً برای تغییر فضای اتاق و یا حمام لازم نیست مبلغ زیادی را هزینه کنید، بلکه می توانید از طرح های مختلف کاغذ دیواری که به صورت گل یا اشکال دیگر است استفاده کنید. اگر پوشش دیوار بالای بخاری دیواری اتاق‌تان کثیف شده و احتیاج به تعویض دارد و تعویض آن هزینه بر است، می توانید به جای تعویض، از طریق پتینه کردن و یا کاغذ دیواری فقط به اندازه روی بخاری دیواری.
8. لامپ های تیره بسیار پر جاذبه هستند:
آباژورهای تیره همانند حباب های موج دار تیره جذاب هستند؛ اما این لامپ ها فضای اتاق را روشن نمی کنند. بنابراین برای دکوراسیون باید یک فکر عملی کرد. برای این که اصلاً لامپ سقفی نداشته باشید، لامپ ها را به لبه های سقف نصب کنید و آن ها را در سرپیچ های دیوار فرو کنید. در این صورت می توانید از لامپ های روشن استفاده و فضای اتاق را روشن کنید، همچنین برای تغییر حال و هوا و جو چند لامپ تیره و زیبا نیز نصب کنید.

صفحه اصلی :: درباره ما :: اخبار :: خدمات آنلاین :: آموزشگاه :: سوالات آشپزی :: تماس با ما :: نقشه سایت :: English


[ یکشنبه 91/10/10 ] [ 2:42 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

ریشه کنار ناخن را نکنید

 


ناخن ها فقط برای حفظ زیبایی نمی باشند، بلکه از انگشتان دست و پا نیز محافظت می کنند. بسیاری از عوامل خارجی می توانند به ناخن آسیب وارد کنند. برخی از مشکلات ناخن هم در اثر بیماری های داخل بدن ایجاد می شوند.


ریشه ناخن

Hangnail یا ریشه کنار ناخن، یک پوست اضافی است که از ناخن جدا می شود. ریشه باریک گوشه ناخن را نجوید و یا نکنید، زیرا ممکن است جای آن بسوزد یا ورم و عفونت کند.

 

علل بروز ریشه کنار ناخن

جویدن و کندن پوست اطراف ناخن موجب بروز ریشه کنار ناخن می شود.

کوتاه کردن نامناسب ناخن، مانیکور کردن نامناسب و صدمه ناگهانی به ناخن نیز می تواند از علل بروز ریشه کنار ناخن باشد.

اما یکی از مهم ترین علل بروز این مشکل عبارتست از خشک بودن پوست پایه ناخن.

هنگامیکه این منطقه خشک شود، پوست اطراف ناخن از خود ناخن جدا می شود و ایجاد مشکل می کند.

این ریشه باریکی که از پوست گوشه ناخن آویزان است را نباید با دست خود بکنید، زیرا باعث سوزش و بدتر شدن این مشکل می شوید.

 

جلوگیری از ریشه کنار ناخن

از آنجایی که علت این وضعیت، خشکی پوست پایه ناخن است، برای جلوگیری از آن باید پوست پایه ناخن را مرطوب کنید.

استفاده از کرم های مرطوب کننده و چرب کننده ناخن به جلوگیری از این وضعیت کمک می کند.

همچنین می توانید ناخن بیمار را در مخلوط دو قاشق غذاخوری روغن زیتون و دو لیوان آب گرم قرار دهید و 10 دقیقه صبر کنید.

آب و روغن زیتون یکی از درمان های طبیعی برای جلوگیری از بروز مجدد ریشه کنار ناخن می باشد

بعد از افتادن ریشه کنار ناخن باید ...

در صورتی که ریشه کنار ناخن از بین رفت، آن محل را 8 تا 10 ساعت بانداژ کنید. این بانداژ را قبل از خوابیدن انجام دهید.

اگر آب و روغن باعث سر خوردن بانداژ می شود، ابتدا آن محل را با گاز ببندید و سپس چسب را دور گاز بزنید که محکم بماند.

 

ریشه ناخن

درمان ریشه کنار ناخن

- توسط قیچی تمیز، ریشه افتاده ناخن را کوتاه کنید و سپس با الکل، آن محل را ضدعفونی کنید. این کار باعث می شود که ریشه ناخن به لباس و یا هر چیز دیگری برخورد نکند و کنده نشود.

- با کوتاه کردن ریشه افتاده ناخن، در عرض چند روز آن ریشه از بین خواهد رفت. اما این را بدانید که ناخن های خود را زیاده از حد کوتاه نکنید که باعث پیشرفت ریشه کنار ناخن گردد.

- با لوسیون و یا کرم های دست، پوست پایه ناخن خود را 2 تا 3 بار در روز چرب کنید.

- در شب از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید و دستکش بپوشید تا کرم جذب پوستتان شود.

- هرگاه پوستتان خشک شد، از کرم استفاده کنید.

- دستانتان را بشویید و از بروز عفونت جلوگیری کنید. اما از شستن زیاد دست ها خودداری کنید، زیرا باعث خشکی پوست می گردد.

- با آب و صابون آن محل را بشویید، زیرا اگر آلودگی وارد ریشه افتاده ناخن گردد، باعث بروز درد می شود.

محلی که ریشه افتاده ناخن وجود دارد را چسب زخم بزنید تا خودش بهبود یابد

- زمانی که ریشه افتاده ناخن در حال بهبودی است، از مانیکور و یا پدیکور ناخن ها پرهیز کنید.

- برخورد هر چیز نوک تیز در کنار پوست حساس می تواند درد را بوجود آورد.

- براق کننده ناخن نیز می تواند موجب سوزش ریشه افتاده ناخن گردد، پس از آن هم پرهیز کنید.

- پماد آنتی بیوتیک (با تجویز پزشک) را به محل ریشه کنار ناخن بمالید تا از ورود باکتری به آن محل و بروز عفونت جلوگیری کند و سپس چسب زخم بزنید تا از ریشه افتاده ناخن محافظت کند.


[ شنبه 91/10/9 ] [ 1:17 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
[ شنبه 91/10/9 ] [ 1:14 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

?

عجایبی در دنیای زیرآب که نشینده اید +عکس


دنیای زیرآب بسیار زیبا و جذاب است و هنوز بسیاری از زیبایی های آن نیز کشف نشده است. البته گاهی اوقات انسان ها دنیای زیبا را عجیب نیز می کنند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، دنیای زیر آب یکی از زیباترین مکان هایی است که هنوز بخش عظیمی از آن کشف نشده است. در زیر آب دنیای بی کرانی از ماهی و موجودات زیبا و حتی ابتکارات عجیب انسان ها وجود دارد. تا به حال در نقاط مختلف دنیا اتفاقات و کارهای عجیبی زیر آب انجام شده است.
 

طراحی زیر آب

 دنیای زیر آب , عجایب زیر آب

یکی از مسابقه های جالب و هیجان انگیزی که هز ساله در سواحل فلوریدا انجام می شود طراحی کدو تنبل زیر آب است. در این مسابقه شرکت کننده ها لباس غواصی به تن کرده و تا عمق 15 مری پایین می روند. آن ها در این عمق بایدبتوانند زیباترین کدو تنبل را طراحی کنند و آن را به شکل های زیبا در آورند.  این مسابقه شاید به نظر بسیار جالب باشد اما به علت فشار آب در آن عمق یکی از سخت ترین مسابقه های زیر آبی است.

جلسه زیر آب

 دنیای زیر آب , عجایب زیر آب

در سال 2009 تعدادی از مقامات مالدیو به علت گرمایش زمین جلسه ای را زیر آب برگزار کردند و در آنجا طرح هایی را برای مقابله با این پدیده جهانی به امضا رساندند. در این جلسه هیچ چیز کم نبود و تمام میزهای کار و وسایل روی میز به زیر آب منتقل شده بود. این جلسه در عمق 10 متری آب برگزار شد.

تنیس زیر آب

 دنیای زیر آب , عجایب زیر آب

چندی پیش در آکواریم اصلی شهر لندن اتفاق بسیار جالبی رخ داد که در ان کوسه ها شروع به تنیس بازی با یک انسان در زیر اب کردند. در این رویداد که به خاطر معرفی کوسه ها ترتیب داده شده بود یک مرد با امکانات کامل تنیس شروع به تنیس بازی در زیر آب و در کنار کوسه ها کرد. البته او از این آکواریم سالم بیرون آمد ولی نام او مشخص نشد.

شمشیرخوری زیر آب

در سال 2007 یکی از شعبده بازهای معروف به نام "دن مییر" توانست اولین کسی باشد که زیر آب و در درون تانکر کوسه ها یک شمشیر را میخورد. او مهارت بسیار زیادی درانجام این کار دارد اما اینکه این کار را زیر آب انجام دهد بسیار عجیب بود. در این برنامه او یک شمشیر 60 سانتی متری را کاملا در دهان خود جای داد.

هاکی زیر آب

  دنیای زیر آب , عجایب زیر آب

یک از ورزش های کمتر شناخته شده دنیا است که زادگاه اصلی آن انگلستان است. این ورزش را که به هاکی زیر آب مشهور است تعدادی از غواضان دوره 1950 برای اینکه در زمستان بتوانند بدنی ورزیده داشته باشند ایجاد کردند. در این ورزش هدف اصلی میزان حبس نگه داشتن نفس است. برای این بازی یک توپ یک کیلو گرمی در انتهای استخر قرار دارد و غواصان باید آن را روی زمین به سمت دروازه حریف سر دهند.
 


[ شنبه 91/10/9 ] [ 11:54 صبح ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

از آنسوی تنهایی
از آنسوی بغض
از آنسوی باران
کسی صدایم میکند؛
تو بگو
…بروم یا بمانم؟!


[ جمعه 91/10/8 ] [ 6:34 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


[ جمعه 91/10/8 ] [ 6:33 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

 

 

چطور ، بهتر زندگی کنم؟

 

پرسیدم.....  

چطور ، بهتر زندگی کنم ؟

با کمی مکث جواب داد :

گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر ،

با اعتماد ، زمان حالت را بگذران ،

و بدون ترس برای آینده آماده شو .

ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه ای انداز .

شک هایت را باور نکن ،

وهیچگاه به باورهایت شک نکن .

زندگی شگفت انگیز است ، در صورتیکه بدانی چطور زندگی کنی .

پرسیدم ،

آخر .... ،

و او بدون اینکه متوجه سؤالم شود ، ادامه داد :

مهم این نیست که قشنگ باشی ... ،

قشنگ این است که مهم باشی ! حتی برای یک نفر .

کوچک باش و عاشق ... که عشق ، خود میداند آئین بزرگ کردنت را ..

بگذارعشق خاصیت تو باشد ، نه رابطه خاص تو با کسی .

موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن ..

داشتم به سخنانش فکر میکردم که نفسی تازه کرد وادامه داد ...  

هر روز صبح در آفریقا ، آهویی از خواب بیدار میشود و برای زندگی کردن و امرار معاش در صحرا میچراید ،

آهو میداند که باید از شیر سریعتر بدود ، در غیر اینصورت طعمه شیر خواهد شد ،

شیر نیز برای زندگی و امرار معاش در صحرا میگردد ، که میداند باید از آهو سریعتر بدود ، تا گرسنه نماند ..

مهم این نیست که تو شیر باشی یا آهو ... ،

مهم اینست که با طلوع آفتاب از خواب بر خیزی و برای زندگیت ، با تمام توان و با تمام وجود شروع به دویدن کنی ..

به خوبی پرسشم را پاسخ گفته بود ولی میخواستم باز هم ادامه دهد و باز هم به ... ،

که چین از چروک پیشانیش باز کرد و با نگاهی به من اضافه کرد :

زلال باش .... ،‌ زلال باش .... ،

فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی ، یا دریای بیکران ،

زلال که باشی ، آسمان در تو پیداست

دو چیز را همیشه فراموش کن:

خوبی که به کسی می کنی

بدی که کسی به تو می کند

همیشه به یاد داشته باش:

در مجلسی وارد شدی زبانت را نگه دار

در سفره ای نشستی شکمت را نگه دار

در خانه ای وارد شدی چشمانت را نگه دار

در نماز ایستادی دلت را نگه دار

دنیا دو روز است:

یک با تو و یک روز علیه تو

روزی که با توست مغرور مشو و روزی که علیه توست مایوس نشو. چرا که هر دو پایان پذیرند.

به چشمانت بیاموز که هر کسی ارزش نگاه ندارد

به دستانت بیاموز که هر گلی ارزش چیدن ندارد

به دلت بیاموز که هر عشقی ارزش پرورش ندارد

دو چیز را از هم جدا کن:

عشق و هوس

چون اولی مقدس است و دومی شیطانی، اولی تو را به پاکی می برد و دومی به پلیدی.

در دنیا فقط 3 نفر هستند که بدون هیچ چشمداشت و منتی و فقط به خاطر خودت خواسته هایت را بر طرف میکنند، پدر و مادرت و نفر سومی که خودت پیدایش میکنی، مواظب باش که از دستش ندهی و بدان که تو هم برای او نفر سوم خواهی بود.

چشم و زبان ، دو سلاح بزرگ در نزد تواند، چگونه از آنها استفاده میکنی؟ مانند تیری زهرآلود یا آفتابی جهانتاب، زندگی گیر یا زندگی بخش؟

بدان که قلبت کوچک است پس نمیتوانی تقسیمش کنی، هرگاه خواستی آنرا ببخشی با تمام وجودت ببخش که کوچکیش جبران شود.

هیچگاه عشق را با محبت، دلسوزی، ترحم و دوست داشتن یکی ندان، همه اینها اجزاء کوچکتر عشق هستند نه خود عشق.

همیشه با خدا درد دل کن نه با خلق خدا و فقط به او توکل کن، آنگاه می بینی که چگونه قبل از اینکه خودت دست به کار شوی ، کارها به خوبی پیش می روند.

از خدا خواستن عزت است، اگر برآورده شود رحمت است و اگر نشود حکمت است.

از خلق خدا خواستن خفت است، اگر برآورده شود منت است اگر نشود ذلت است.

?


[ پنج شنبه 91/10/7 ] [ 8:2 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب
RoozGozar.cOm--->

کد موسیقی برای وبلاگ



بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 32
کل بازدیدها: 508361