آذر 91 - زندگی شیرین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://zendegysherin.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

آیا شب یلدای امسال پایان دنیاست؟

پایگاه اطلاع‌رسانی ناسا در واکنش به شایعات مطرح شده مبنی بر به پایان رسیدن دنیا در روز 21 دسامبر (اول دی ماه)، به سوالات مربوط به این شایعه پاسخ داده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به نقل از فارس؛ مدت‌هاست که شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در سال 2012 و در روز 21 دسامبر (مصادف با اول دی ماه) در وبلاگ‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود و هر روز ابعاد گسترده‌تری نیز به خود می‌گیرد.

برای این شایعات منابع و استنادات مختلفی نیز مطرح می‌شود. تقویم قوم مایا، پیش‌گویی‌های نوستراداموس و حتی منابع مذهبی و باستانی از جمله مواردی هستند که مطرح‌کنندگان این شایعه به آن استناد می‌کنند و نتیجه می‌گیرند که دنیا باید در این روز به پایان برسد.

این موضوع مختص ایران نبوده و در سرتاسر دنیا مطرح شده است. شایعه دیگری نیز که در این زمینه مطرح شده بحث خاموشی سه روزه زمین و ورود زمین به دوره جدیدی از حیات خود است. تمام این شایعات و گسترش آن موجب شد تا سازمان هوانوردی و فضا آمریکا (ناسا) به این ادعاها واکنش نشان دهد. مطلب زیر از پایگاه اطلاع‌رسانی ناسا برداشت شده و در آن به سوالات مطرح در این مورد پاسخ داده شده است:

سوال) آیا در سال 2012 خطری زمین را تهدید می‌کند؟ بسیاری می‌گویند که جهان در دسامبر 2012 به پایان می‌رسد.

ناسا) جهان در سال 2012 به پایان نمی‌رسد. سیاره ما بیش از 4 میلیارد سال به خوبی عمر کرده و دانشمندان معتبر دنیا هم می‌گویند در سال 2012 هیچ خطری زمین را تهدید نمی‌کند.

سوال) ریشه این پیش‌گویی که زمین در سال 2012 به پایان می‌رسد، از کجا آمده؟

ناسا) این داستان اولین بار با این ادعا آغاز شد که سیاره‌ای به نام «نیبیرو» که سومری‌ها آن را کشف کرده‌اند، در حال حرکت به سوی زمین است. ابتدا گفته می‌شد که این فاجعه در ماه می 2003 رخ می‌دهد و زمانی که این تاریخ گذشت و هیچ اتفاقی نیفتاد، زمان موعد به دسامبر 2012 تغییر کرد و به تقویم باستانی «مایا» ها که تحول بزرگ در سال زمستان 2012 را پیش‌بینی کرده بود، ربط داده شد. به همین دلیل هم تاریخ 20 دسامبر به عنوان روز موعد پیش‌بینی شد.

سوال) آیا تقویم مایاها در دسامبر 2012 به پایان می‌رسد؟

ناسا) دقیقا همانطور که تقویم‌هایی که در خانه دارید پس از 31 دسامبر به پایان نمی‌رسد، تقویم مایا هم پس از 21 دسامبر 2012 تمام نمی‌شود. این تاریخ پایان یک دوره بزرگ تویق مایا است و پس از آن همانطور که تقویم شما با اول ژانویه ادامه می‌یابد، این تقویم هم با آغاز یک دوره بزرگ دیگر ادامه می‌یابد.

سوال) آیا ناسا وقوع تاریکی سرتاسری زمین در تاریخ 23 دسامبر تا 25 دسامبر را پیش‌بینی می‌کند؟

ناسا) قطعا نه. نه ناسا و نه هیچ سازمان علمی دیگری چنین پیش‌بینی نکرده است. گزارش‌های غلطی که در این مورد منتشر شده، ادعا کرده‌اند که چیزی نظیر بروز «به خط شدن گیتی» موجب حاکم شدن این تاریکی می‌شود. اصلا چنین ترازی وجود ندارد (سوال بعد را ببینید). این شایعات برگرفته از یک پیام آماده‌سازی است که «چارلز بولدن» مسئول ناسا منتشر کرده. این پیام بخشی از یک برنامه دولتی است که با هدف بالا بردن آمادگی مردم انجام گرفته، اما هیچ‌گاه در آن صحبتی از بروز تاریکی نشده است.

سوال) آیا این امکان وجود دارد که کرات به نحوی در یک راستا قرار گیرند که بر زمین تأثیر بگذارند؟

ناسا) حداقل تا چند دهه آینده چنین همراستایی رخ نمی‌دهد و حتی اگر هم چنین پدیده‌ای اتفاق افتد، تأثیر آن بز رمین بسیار ناچیز است. به عنوان نمونه، در سال 1962 چنین هم ترازی رخ داد، و دو مورد دیگر هم در سال‌های 1982 و 2000 اتفاق افتاد. در هر دسامبر هم زمین و خورشید با مرکز کهکشان راه شیری هم تراز می‌شوند، اما این یک رخداد سالانه است که هی تبعاتی هم ندارد.

سوال) آیا اصلا سیاره‌ یا کره کوتوله قهوه‌ای رنگ به نام «نیبیرو»، «کره ایکس» و یا «اریس» وجود دارد که در حال نزدیک شدن به زمین باشد و سیاره ما را در معرض تخریب گسترده قرار دهد؟

ناسا) نیبیرو یا داستان‌های دیگری که در مورد سیارات نزدیک‌شونده به زمین مطرح می‌شود، همگی شوخی‌های اینترنتی هستند. این ادعاها هیچ ریشه‌ای در واقعیت ندارند. اگر واقعا نیبیرو یا سیاره ایکسی وجود داشت که در حال حرکت به سمت زمین بود و قرار بود در سال 2012 به زمین برخورد کند، اخترشناسان حداقل از ده سال قبل آن را شناسایی و ردیابی می‌کردند و این سیاره باید اکنون با چشم غیرمسلح قابل رویت می‌شد. واضح است که چنین چیزی وجود ندارد. البته «اریس» واقعی است، اما آن هم سیاره‌ای کوتوله شبیه به «پلوتون» است که همواره در بیرون از منظومه شمسی باقی می‌ماند. نزدیک‌ترین فاصله‌ای که این سیاره می‌تواند با زمین داشته باشد، 4 میلیارد مایل است.

سوال) آیا در سال 2012 زمین مورد اصابت یک شهاب سنگ قرار می‌گیرد؟

ناسا) زمین همواره در معرض تأثیرات ستاره‌های دنباله‌ دار و شهاب‌سنگ‌ها قرار دارد، اما اصابت‌های بزرگ بسیار نادر است. آخرین برخود بزرگ یک شهاب‌سنگ با زمین به 65 میلیون سال قبل بازمی‌گردد که موجب انقراض دایناسورها شد. امروزه اخترشناسان ناسا بررسی‌های موسوم به «بررسی ایمنی فضایی» انجام می‌دهند تا اجرام بزرگ نزدیک به زمین را مدت‌ها پیش از برخورد شناسایی کنند. ما پیش از این مشخص کرده‌ایم که هیچ شهاب سنگ بزرگی مانند آنچه که دایناسورها را منقرض کرد، زمین را تهدید نمی‌کند.

سوال) موضع دانشمندان در قبال ادعای به پایان رسیدن دنیا در سال 2012 چیست؟

ناسا) ریشه علمی ادعای بروز فاجعه و تغییرات شدید در سال 2012 کجاست؟ مدارک آن کجاست؟ هیچ مدرکی وجود ندارد و همه این‌ها تخیلاتی هستند که در کتاب‌ها، فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های مستند و یا حتی در اینترنت ساخته شده‌اند، ما نمی‌توانیم این حقیقت را تغییر دهیم. هیچ مدرک معتبری که ادعای رخ دادن پدیده‌های غیرعادی در دسامبر 2012 را تائید کند، وجود ندار


[ چهارشنبه 91/9/29 ] [ 2:42 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

 

 

تست شخصیت,تست شخصیت سنجی

 

ابتدا مطمئن شوید به اندازه کافی وقت دارید و می توانید فکرتان را متمرکز نمائید.

 

برای انجام این آزمون باید تصویر موقعیتهای گفته شده را به ذهن بیاورید و خود را در آن موقعیت قرار دهید. ابتدا با جنگل شروع می ‌کنیم.

 

*******

 

.جنگل

 

خود را دریک جنگل مجسّم کنید و به سوالات زیر پاسخ دهید:

 

آیا جنگلی که در آن هستید تاریک است یا روشن؟

 

الف) من خود را در جنگلی در روشنایی روز می ‌بینم.

ب) من خود را در جنگلی در شب می ‌بینم.

پ) من خود را در جنگلی در هنگام غروب،یا طلوع خورشید می ‌بینم. نه کاملاً تاریک و نه کاملاً روشن.

 

آیا راهی در میان جنگل وجود دارد؟

 

الف) بله

ب) نه

********

 

.فنجان

 

حال از شما می ‌خواهیم که به میان جنگل بروید.

 

فنجانی را می ‌بینید. چه شکلی است؟

 

الف) فنجان به نظر من با ارزش می ‌آید.

ب) فنجان به نظر من ارزش چندانی ندارد.

 

با آن چکار می ‌کنید؟

 

الف) رهایش می ‌کنم و از کنارش می ‌گذرم.

ب) ار زمین برمی ‌دارمش و سپس دوباره به زمین می ‌اندازمش.

پ) از آن استفاده می ‌کنم و سپس آن را همانجا رها می ‌کنم.

ت) بر می ‌دارمش و با خودم می ‌برم.

 

********

.آب

 

به راهپیمایی در جنگل ادامه می ‌دهید تا به آبی می ‌رسید.

 

آبی که می ‌بینید چه شکلی است؟

 

الف) گودالی است که آب باران در آن جمع شده است.

ب) برکه

پ) رود کوچک

ت) رودخانه

ث) دریاچه

ج) اقیانوس

 

آیا آبی که می ‌بینید جریان دارد؟

 

الف) بله (تند)

ب) بله (کند)

پ) نه (آرام و بی‌جنب‌وجوش)

ت) نه (کاملاً راکد)

 

آب چه عمقی دارد؟

 

الف) خیلی کم

ب) می ‌توانم در آن بایستم

پ) از قد من بیشتر است.

ت) خیلی عمیق است.

 

باید از آب عبور کنید. چگونه این کار را می ‌کنید؟

 

الف) پیاده به آب می ‌زنم یا شنا می ‌کنم.

ب) آن را دور می ‌زنم.

پ) از روی پل رد می ‌شوم.

ت) از قایق یا کشتی استفاده می ‌کنم.

 

*********

.خرس

 

به راهتان در جنگل ادامه می ‌دهید که ناگهان با خرسی مواجه می ‌شوید.

 

چه نوع خرسی است؟

 

الف) یک خرس کوچولوی خوشگل

پ) یک خرس بزرگ و واقعی

 

آن خرس چکار می ‌کند؟ (نزدیکترین گزینه را انتخاب کنید.)

 

الف) خرس متوجه من نشده است.

ب) خرس متوجه من شده و دارد با خودش بازیهای قشنگی می ‌کند.

پ) خرس متوجه من شده ولی با من کاری ندارد و سرگرم کار خودش است.

ت) خرس متوجه من شده و به نحو تهدیدآمیز و ترسناکی به من نگاه می ‌کند.

ث) هیچکدام ... صاف دارد به طرف من می ‌آید.

 

شما باید به راهتان ادامه دهید. با آن خرس چکار می ‌کنید؟

 

الف) کار خاصی نمی ‌کنم. خیلی کوچولو وخوشگل است و به فکر این هستم که آن را بغل کنم و همراه خود ببرم.

ب) به آن توجهی نمی ‌کنم و راهم را ادامه می ‌دهم.

پ) قبل از آن که مرا ببیند از آنجا دور می ‌شوم.

ت) بالای درخت می ‌روم یا پنهان می ‌شوم.

ث) می ‌ایستم و با آن مقابله می ‌کنم. من پیروز خواهم شد.

ج) می ‌ایستم و مقابله می ‌کنم. کمی زخمی می ‌شوم.

چ) هیچکدام از این گزینه‌ها به انتخاب من نزدیک نیست.

 

*******

.ساحل

 

به راهتان ادامه می ‌دهید تا به ساحلی می ‌رسید.

 

چند نفر آدم در آنجا می ‌بینید؟

 

الف) صدها و شاید هزاران نفر.

ب) 20 تا 100 نفر

پ) یکیا دو نفر

ت) هیچکس

 

فاصله شما از آنها چقدر است؟

 

الف) آنقدر نزدیکند که می ‌توان با آنها صحبت کرد.

ب) آنقدر نزدیک نیستند که بتوان با آنها صحبت کرد.

پ) یا خیلی دورند ویا هیچکس در ساحل نیست.

 

*******************************************

 

جنگل و مسیر

 

جنگل نماد «زندگی» شماست و این که شما چگونه به آن نگاه می ‌کنید. اگر شما گزینه «جنگل در روشنایی روز» را انتخاب کرده‌اید، این قویاً نشانگر این است که به طور کلی آدم شادی هستید. هر چه نور بیشتری در جنگل ببینید به معنی این است که زندگی شما از محتوای بیشتری برخوردار است. چنانچه شما گزینه «جنگل در شب» را انتخاب کرده‌اید، بدین معنی است که چیز عمده‌ای در زندگی شما وجود دارد که می ‌خواهید آن را تغییر دهید یا از آن ناراضی هستید. این انتخاب همچنین بیانگر این است که شما به دلایلی تحت فشار استرس قرار دارید. اگر گزینه «جنگل نه کاملاً تاریک و نه کاملاً روشن» را انتخاب کرده‌اید، نشانگر چیزی بین دو حالت فوق است. یعنی این که یکی دو چیز در زندگی شما وجود دارد که مایلید آن را تغییر دهید.

 

اگر راهی در جنگل دیده‌اید بدین معنی است که هنوز در زندگی خود به طور کامل جا نیافتاده‌اید. جوانترها معمولاً چنین راهی را می ‌بینند. چرا چنین است؟ راه، نماد جایی است که به سوی آن در حرکتید. کسانی که هنوز راه مشخصی را در زندگی خود پیدا نکرده‌اند به احتمال زیاد راهی را در جنگل می ‌بینند. و از طرف دیگر، کسانی که راه زندگی خود را یافته‌اند(معمولاً افراد مسن‌تر) احتمال کمتری دارد که راهی در بین جنگل ببینند.

 

******************

فنجان = ثروت

 

فنجان نماد «ثروت» و رهیافت شما به آن است. این سوال به شما این شانس را می ‌دهد که هر نوع فنجانی را ببینید. در واقع، این سوال به شما فرصت می ‌دهد تا به خودتان پاداش بدهید. اگر فنجان باارزشی را دیده‌اید در این صورت چیزی که برایتان باارزش است را به خودتان پاداش داده‌اید. و اگر فنجانی که دیده‌اید ارزش چندانی نداشته، یعنی هنگامی که فرصتی پیش آمده به خودتان پاداش نداده‌اید.

 

اگر فنجان را رها کرده‌اید، یعنی به شما شانس داده شده که پاداشی بگیرید ولی شما آن را پشت سر گذاشته‌اید. این بدان معنی است که یا ثروت برای شما ارزش محسوب نمی ‌شود و یا اینکه فکر می ‌کنید «ثروت»، چیزی است که باید برای به دست آوردنش کار و تلاش کنید.

 

اگر فنجان را از زمین برداشته ودوباره به زمین انداخته‌اید، بدان معنی است که شانس پاداش گرفتن به شما داده شده است، شما هم به قدر کافی کنجکاو بوده‌اید که فنجان را از زمین برداشته‌اید، ولی آن را پشتeسرگذاشته‌اید. یا ثروت برای شما ارزش eواقعی محسوب نمی ‌شود و یا فکر می ‌کنید «ثروت» چیزی است که باید برای بهe دست آوردنش کار و تلاش کرد.

 

اگر از فنجان استفاده کرده و سپس آن را همانجا رها کرده‌اید، بدین معنی است که شانس پاداش گرفتن به شما داده شده و شما یک استفاده فوری برای آن پیدا کرده‌اید و فوراً آن را به کار بسته‌اید. بسیاری از مردم یک فنجان چای یا قهوه می ‌بینند و آن را می ‌نوشند. شما هم چنین بوده‌اید؟ شما شانس پاداش گرفتن را پشت سر گذاشت‌اید و یک استفاده عملی برای فنجان یافته‌اید. رهیافت شما به سوی پاداش، «اینجا و اکنون» بوده است.

 

اگر فنجان را برداشته و با خود برده‌اید، احتمالاً فنجانی را دیده‌اید که به نوعی برایتان باارزش بوده است. یعنی شما شانس پاداش دادن سریع به خودتان را پیدا کرده‌اید و از آن استفاده نموده‌اید.

 

********************

آب = رابطه جنسی

 

آب، برای همه و به ویژه برای خانمها، نماد رابطه جنسی است. عمق و سرعت جریان آبی که دیده‌اید نشانگر طرز فکر و تمایل شما در این زمینه است.

 

سرعت جریان آبی که دیده‌اید بیانگر میزان میل جنسی در شماست. هر چند که این میزان لزوماً آنچه مورد نیاز شماست نیست. هر چه سرعت جریان آب کمتر باشد نشانگر میل جنسی کمتر و هر چه بیشتر باشد نشانگر میل جنسی بیشتر است. عمق آب نیز بیانگر نحوه نگرش شما به رابطه جنسی و آنچه از آن می ‌خواهید است.

 

سهولت رد شدن از آب، نشانگر طرز تفکر و رهیافت شما به مسائل جنسی است. هر چه راحتتر از آب رد شوید، یعنی رهیافت و رویکرد شما به روابط جنسی، راحتتر و آزادانه‌تر است.

 

****************

خرس= استرس

 

خرس، نماد مشکلات و چگونگی برخورد شما با آنهاست. اگر خرس کوچولوی خوشگلی را دیده‌ باشید نشانگر این است که زندگی شما خالی از استرس است و شما به راحتی از کنار مشکلات می ‌گذرید. همچنین نشانگر این است که شما از زندگی‌تان لذت می ‌برد.

 

امّا چنانچه خرس واقعی و بزرگی را دیده باشید، حال امکان مواجه شدن با یک مشکل واقعی برایتان فراهم شده است. کسانی که به طور دائم تحت فشارهای استرس قرار دارند، خرسهای بزرگتر و خطرناکتری را می ‌بینند.

 

چه شما خرس را نادیده بگیرید و چه خرس شما را، هر دو نشانگر این است که چگونه به استرس و مشکلات هنگامی که برایتان پیش می ‌آید، می ‌نگرید.

 

اگر خرس شما را ندیده است و یا آن که دیده ولی سرگرم بازیهای قشنگ با خودش است، بدین معنی است که شما مشکلات واقعی چندانی در زندگی ندارید. شما تحت استرس و نگرانیهای روزمره نیستید. به شما فرصت داده شد تا مشکلی را ببینید ولی این فرصت را از دست دادید! اصلاً چیز بدی نیست.

 

اگر خرس شما را دیده ولی با شما کاری نداشته و سرگرم کار خودش بوده است، این بدان معنی است که با وجودی که مشکلات متداول در زندگی شما وجود دارد، ولی شما از نظر سطح استرس یا نگرانی، در شرایط ناسالمی قرار ندارید.

 

و بالاخره اگر خرس متوجه شما شده و به نحو تهدیدآمیز و ترسناکی به شما نگاه می ‌کرده است، یعنی شما نیاز به مرخصی دارید! شما تحت eفشارهای شدید استرس و نگرانی هستید و این می ‌تواند شرایط ناسالمی را برای شماe به وجود آورد.

 

نحوه عبور از خرس و ادامه دادن راه، نشانگر این است که شما با مشکلات چگونه برخورد می ‌کنید و چگونه به حل آنها می ‌پردازید. اگر پاسخ شما این بوده که به فکر بغل کردن خرس و همراه بردن آن بوده‌اید، در این صورت رویکرد شما با سایر مردم بسیار متفاوت است. اغلب مردم تحت استرس بسیار بیشتری از شما قرار دارند.

 

**********************

ساحل = ارتباط با مردم

 

ساحل، نماد چگونگی ارتباط شما با افرادی که پیرامونتان قرار دارند است. تعداد افرادی که در ساحل دیده‌اید، مستقیماً به تعداد افرادی که مایلند دوروبرتان باشند ارتباط دارد. افراد اجتماعی و معاشرتی در کنار عدّه زیادی از مردم احساس راحتی می ‌کنند. این گونه افراد، ساحل را مملو از جمعیت می ‌بینند. در طرف مقابل، کسانی که هیچکس را در ساحل ندیده‌اند آنهایی هستند که از تنها بودن با خودشان احساس آرامش و راحتی می ‌کنند. احساس تنهایی برای آنها مفهومی ندارد و می ‌توانند مدّت زمانی طولانی با خودشان به سر برند.

 

اگر شما صدها نفر را در ساحل دیده باشید یعنی از بودن در مکانهای شلوغ و پرجمعیت احساس ناراحتی نمی ‌کنید. در حالی که اگر یک یا دو نفر را در ساحل دیده باشید، بدان معنی است که شما فردی هستید که نمی ‌خواهد زمان زیادی را در مکانهای شلوغ بگذراند و ترجیح می ‌دهد با یک نفر یا دونفر صحبت کند.

 

البته این به معنی آن نیست که شما آدمی اجتماعی نیستید. بلکه نشانگر این است که بیشتر تمایل به محیطهای آرام و کم جمعیت دارید. اغلب مردم، ساحل را با یک یا دو نفر می ‌بینند.

 

فاصله مردمی که در ساحل هستند با شما، نماد چگونگی ارتباط شما با افرادی است که پیرامونتان قرار دارند. اگر مردم آنقدر نزدیک بوده‌اند که امکان صحبت کردن با آنها فراهم بود، یعنی شما در بیشتر مواقع مایل به ارتباط برقرار کردن با دیگران هستید.

 

اگر مردم آنقدر دور بوده‌اند که امکان صحبت با آنها نبوده، بدان معنی است که شما در اکثر اوقات نیازی به برقراری ارتباط با دیگران ندارید، اما دلتان می ‌خواهد کسانی را پیرامون خود داشته باشید.

 

و بالاخره اگر مردم خیلی دور بوده‌اند یعنی شما در اکثر مواقع نیازی به برقراری ارتباط با دیگران ندارید و از تنها بودن با خودتان راضی هستید.


[ چهارشنبه 91/9/29 ] [ 2:36 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

 

در این مقاله عکس کار های خنده دار و بامزه با مواد غذایی را خواهید دید . حتما نگاه کنید، خوشتان می آید .

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 


[ چهارشنبه 91/9/29 ] [ 2:21 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

 

در این مقاله عکس کار های خنده دار و بامزه با مواد غذایی را خواهید دید . حتما نگاه کنید، خوشتان می آید .

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 

 

میوه آرایی ,کار کردن روی میوه

 


[ چهارشنبه 91/9/29 ] [ 2:19 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

قهوه ات را که سر کشیدی برای فالش سر چهار راه بیا..

 

اختلاف یعنی

دختری چوب کبریت های نفروخته اش را می خورد
 
مردی خورشید را می خرد تا سیگارش را روشن کند
 
اختلاف یعنی
مردی برای اجاره خانه ، کلیه اش را می فروشد
 
زنی برای زیبایی ، کلیه ی بدنش را عمل می کند!
 
دنیای عجیبی شده
 
یکی پول هایش را پارو می کند
 
یکی اشک هایش را...
 
آهای فلانی
 
قهوه ات را که سر کشیدی
 
برای فالش سر چهار راه بیا
 
این جا کودک هایی هستند
 
که تقدیرشان را خیلی وقت است فروخته اند....
 

[ دوشنبه 91/9/27 ] [ 7:15 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

اگر چیزی را با گوشهایت نشنیدی

یا آن را با چشم هایت ندیدی....

آن را با ذهن کوچکت ابداع نکن...

و با دهان بزرگت به اشتراک نگذار!!

 


[ دوشنبه 91/9/27 ] [ 7:14 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

 

خــوردن غــصـه هــم حـــرام اســت...
 
 
 
22222
هــمـانـطـورکــه خــوردن شــراب حــرام اســت ،
 
خــوردن غــصـه هــم حـــرام اســت
 
و خـــوردن هـیـچ چــیـز مــثـل خــوردن غــصـه حــرام نــیـسـت .
 
اگـر مــا فـهـمیدیــم کــه جـهان دار عــالم اوســت
 
دیــگـر چـه غصــه ای بــایـد بخـــوریـم ؟

"دکتر الهی قمشه ای"

[ دوشنبه 91/9/27 ] [ 7:13 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
 
سلامتی پسرهای با معرفت...
 

1111

پسرک پولهای مچاله شده رو گذاشت جلوی فروشنده و گفت:

ببخشید یک کمربند برای روز پدر میخوام

فروشنده: چه جنسی باشه؟

پسرک: فرقی نمیکنه، فقط دردش کم باشه.....


[ دوشنبه 91/9/27 ] [ 7:12 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

همه ی لحظه های پایانی پاییزت پر از خش خش ارزوهای قشنگ


[ دوشنبه 91/9/27 ] [ 4:1 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]

یکی از سرگرمی های ما این بود که شمع رو خاموش کنیم بعدش سعی کنیم از طریق دود شمع دوباره روشنش کنیم ! . . . خدایا،پس کی این جوراب سوراخ مد میشه ما راحت شیم ! . . . سلطان غم ، لو باتری ! ( Low Battery ). . . یه فولدر عکس دارم از عکسایی که مامانم ازم انداخته کلش حدود سی چل تا ویدیوی چند ثانیه ایه که توش دارم میگم اون یکی دو دکمه رو بزن !. . . پلیسه با موتور اومد از کنارم رد بشه،از گرما کلاه کاسکتشو گذاشته بود رو کیلومتر موتور... به من نیگا کرد با اشاره گفت: کمربند ؟؟ منم یه نگاه بهش کردم و با اشاره گفتم: کلاه.... یارو نابود شد !. . . داشتم خواب میدیدم یهو موبایلم الارم داد قطعش کردم باز خوابیدم. یارو تو خواب گفت کی بود؟ گفتم هیچکی بابا الارم بود!. . . به یکی میگن چند درصد دعاهات مستجاب میشه ؟ میگه : فقط 50% میگن ازکجا فهمیدی ؟ میگه : ازخدا خواستم دامادم خرپول باشه ، دامادم خر هست اما پول نداره ! !. . . لذت وقتی که یه بچه کوچیک دستاشو دراز میکنه سمتت ینی بغلم کن هیچی اندازه این حال نمیده به آدم. . . نصف کودکی من به کلنجار رفتن با مادربزرگم گذشت که آتاری تلوزیون رو نمیسوزونه. . . گاهی به بعضـــــیا باید گفت : " عزیزم اگه برام بـــزرگ شده بودی ، فقط به خاطر خطـــای دیــدم بود " !. . . ذهنم مشغول این شده که : تو این پارتیا که همه حد میزنن کی سانتر میکنه براشون !؟. . . وقتی یه همکلاسی راهنمایی دبیرستانت میبینتتو میگه وای چه عوض شدی آدم خجالت میکشه که این عوضی هنوز اون قیافه شیش ضلعی اول صبامو تو صف صبحگاهی یادشه ! . . . اگه شجریان بودم رو تیشرتم مینوشم استاد و مرض. . . یه وختا اینقد آدم زندگی ایش غمناک میشه که دوس داره یکی یوهو بگه....کاااااات....عالی بود عالی... خسته نباشین بچه ها...واسه امروز بسه!. . . به نظرم می‌تونن دیوارای حموم رو از جنس لیف درست کنن که آدم راحت مثل خرس کمرشو بکشه به دیوار دیگه اینهمه مشقت برای لیف کشیدن کمر نکشه !. . . خانومای عزیز : وقتی یه کاری رو به آقایون میدین که انجام بدن، حتما انجامش میدن..! نیازی نیست هر 6 ماه یک بار یادآوریش کنین. . . من حتی رفتم اساسنامه اتحادیه صنف آرایشگر و سلمانی رو خوندم ولی توش به اینکه سلمونیا باید تو یه شیشه پر الکل یه مار بذارن اشاره ای نشده بود !. . . به مونالیزا بگید اگه چیزی هست بگه ماهم بخندیم. . . می دونی چیه رفیق؟ اگه از زندگی کسی می ری بیرون ، سعی کن کامل بری بیرون حتی پوست تخمه هاتم جمع کنی با خودت ببری.... . . منو رنگ نکن، من صاف کاری لازمم:|. . . 21 دسامبر دنیا قرارِ وایسه رضا صادقی پیاده شه !. . . الان داشتم تو آینه نگاه میکردم متوجه شدم چشام چه سگی داره لامصب ^_^. . . به دلم نشستی ولی دو زانو! معذب نباش، برو عقب قشنگ تکیه بده، پاهاتم دراز کن، این دل فقط جای توئه. . . تو مترو یا اتوبوس از یه نفر آدرس بپرسین میبینین که پونزده نفر پونزده تا آدرس کاملا مختلف میدن .... . . به سلامتــی همـ? مامانا که لباس سفید میدی بش بشوره صورتـی ملایم تحویلت میـــده !. . . تو این 18 روز پایانی دنیا برید زن بگیرید که نصف دینتون کامل شه ! مسواک هم بزنید تا نصف دیگه ش کامل شه !. . . چقد لحظه غیر قابل تحملیه که یکی از اشناهاتون حس خوشمزگیش گل کنه بشینه نیم ساعت از رو گوشیش جوکای تکراری و لوس تعریف کنه و تو مجبور باشی الکی بخندی به هر جک مسخرش خاک بر سر اون لحظه. . . ملـــــت هر شب تو تختشون دنبال گوشیشــــون میگردن که به دوستشون sms بزنن ... منم سه ســـــــاعت دنبـــــال طـــــول و عـــــرض پتــــــوم میگردم


[ یکشنبه 91/9/26 ] [ 7:57 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب
RoozGozar.cOm--->

کد موسیقی برای وبلاگ



بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 508384