مرد امیدوار باشند یا نگران؟ - زندگی شیرین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://zendegysherin.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

مردم امیدوار باشند یا نگران؟
سه شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 10:54
مخالفان می‌گویند: در اغلب کشورهایی که موفق به کنترل تورم‌های چندرقمی و خطرناک شده‌اند، ریاست کل بانک مرکزی در دست یک اقتصاددان خبره و باتجربه بوده است. درواقع این‌روز‌ها گماردن یک اقتصاددان در راس بانک مرکزی به اصلی تبدیل شده که کمتر کشوری حاضر به شکستن این قاعده است.
مردم امیدوار باشند یا نگران؟

گروه اقتصادی ؛ هرچند به رغم اختلاف نظرهای بسیار در انتخاب رییس کل بانک مرکزی سرانجام ولی الله سیف موفق به تصاحب این کرسی شد؛ اما برخی چندان به تداوم ریاست او در دولت یازدهم امیدوار نیستند. عدم هماهنگی کامل با اعضای دولت و اصرار بر استقلال بانک از عمده دلایلی است که تحلیلگران را به پایدار ماندن حضور سیف بدبین کرده است به همین جهت این عده از کار‌شناسان تکرار سرنوشت مظاهری رییس کل اسبق این بانک را برای سیف محتمل می‌دانند.

«ما می‌خواهیم طرح تحول اقتصادی را اجرا کنیم بنابراین تیم ‏اقتصادی باید هماهنگ‌تر شود.» ‏ شاید این جمله احمدی‌نژاد که در پاسخ به چرایی عزل طهماسب مظاهری رییس کل بانک مرکزی عنوان کرده بود؛ از خاطر‌ها رفته باشد اما همین عقیده احمدی‌نژاد سبب شد مدیری مستقل از دولت که سعی در کاهش نقدینگی داشت؛ برکنار و محمود بهمنی، برای ایفای نقش کیف پول احمدی‌نژاد وارد میدان شود.


[ سه شنبه 92/6/5 ] [ 4:24 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب
RoozGozar.cOm--->

کد موسیقی برای وبلاگ



بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 508768