رات : 37 تاریخ انتشار: 1391/12/15 ساعت :8:05 PM با احترامی که بر - زندگی شیرین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://zendegysherin.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
 
با احترامی که برای قلعه نویی قائلم پرسپولیسی ام!
دروازه بان تیم صبا گفت:می خواستم با پیراهن قرمزم نشان بدهم پرسپولیسی هستم.

حامد لک دربار بازگشت به ترکیب تیم صبا در بازی مقابل استقلال اظهارداشت:بعد از 10 هفته به ترکیب اصلی برگشتم و بسیار خوشحالم که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. در چند بازی اتفاقاتی افتاد که من از ترکیب دور شدم اما قسمت بود مقابل استقلال به دروازه برگردم.

 

وی ادامه داد:انگیزه زیادی داشتم که خودم را نشان دهم. 10 بازی نیمکت نشینی باعث شد تیم ملی را از دست بدهم و با خودم عهد کردم در بازگشت به ترکیب بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم،خوشحالم که مرفاوی دوباره به من اعتماد کرد و من هم توانستم جواب اعتمادش را بدهم. هدفم این است که دوباره نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم و به تیم ملی دعوت شوم.

 

لک درباره اینکه استقلالی ها گفته اند او برد را از این تیم گرفته است گفت:استقلالی ها لطف دارند،ما تمام تلاشمان را کردیم که با برد از زمین بیرون بیاییم تا حرف و حدیثی پشت سر مرفاوی که استقلالی است نباشد. مطمئن باشید مقابل سپاهان هم با تمام قدرت بازی می کنیم تا آن تیمی که شایسته است قهرمان شود.

 

وی با اشاره به صحنه ای که روی برهانی اتفاق افتاد افزود:اصلا آن صحنه پنالتی نبود. به خود برهانی هم گفتم و او هم قبول کرد که زیادی جو داده است.

 

لک درباره اینکه چرا پیراهن قرمز زیر لباسش پوشیده بود گفت:اصلا قصد ناراحت کردن هواداران استقلال را نداشتم و با تمام احترامی که برای این تیم و امیر قلعه نوعی قائل هستم پرسپولیسی هستم.

 

 


[ یکشنبه 91/12/20 ] [ 6:50 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب
RoozGozar.cOm--->

کد موسیقی برای وبلاگ



بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 508754