بزرگترین اکواریوم دنیا - زندگی شیرین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://zendegysherin.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
زیباترین آکواریم های دنیا+عکس ...

ماهی ها دنیای زیبایی دارند و بیشتر شگفتی ها و زیبایی هایشان برای زمانی است که در آب قرار دارند. به همین دلیل آکواریم ها محل هایی هستند که می توانند زیبایی این ماهی ها را به بهترین نحو نمایش دهند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، آکواریم ها در انواع متفاوت وجود دارند و از آن ها می توان در خانه و یا محل کاراستفاده کرد اما همین آکواریم ها می توانند جاذبه هایی برای گردشگران باشند و سالانه افراد زیادی را به خودشان جذب کنند.

آکواریم جورجیا – آتالانتا

بزرگترین آکواریم دنیا در آتالانتا قرار دارد و نزدیک به 100 هزارماهی از 500 گونه مختلف را در داخلش نگه داری می کند. یکی از جاذبه های این آکواریم در کنار بزرگی آن وجود کوسه، وال و نهنگ ها است. همچنین این آکواریم می تواند 8.1 میلیون گالن آب را در داخل خودش نگه دارد.

آکواریم چورایومی – اوکیناوا

دومین آکواریم بزرگ جهان در اوکیناوای ژاپن قرار دارد و می تواند نزدیک به دو میلیون گالون آب را در داخل خودش نگه داری کند. نام این آکواریم از طریق رای گیری انتخاب شده است و نزدیک به 13 هزار نفر به نام "چورایومی" رای دادند. این نام در انگلیسی به معنای دریایی زیبا است. در این آکواریم نزدیک به 80 گونه مختلف ماهی زندگی می کند.

آکواریم غرب استرالیا – استرالیا


این آکواریم که از نوع تونلی است در زیر دریاها قرار دارد و از سال 1988 کار خودش را آغاز کرده است. این اکواریم به تماشاگران این اجازه را می دهد که نگاهی نزدیک تر به زندگی ماهی ها داشته باشند. در این آکواریم نزدیک به 400 گونه از ماهی های مختلف زندگی می کنند.

آکواریم یوشاکا – دوربان

این آکواریم که بزرگترین در نوع خودش در آفریقا است در بندر دوربان در آفریقای جنوبی قرار دارد و البته به عنوان پنجمین آکواریم بزرگ دنیا شناخته می شود. این آکواریم دارای گونه های بسیار زیادی از موجودات است و در آن از اسب آبی تا کوسه در آن پیدا می شود. طراحی این آکواریم به سبک کشتی های غرق شده است.

آکواریم دام – برلین

این آکواریم به عنوان بزرگترین آکواریم سیلندری در دنیا شناخته می شود و در هتل رادیسون برلین قرار دارد. ارتفاع آن در حدود 25 متر است و می تواند 260 هزار گالن آب را در خودش نگه داری کند. در این آکواریم نزدیک به 2500 ماهی از 56 گونه متفاوت قرار دارد و گردشگران وقتی از آسانسور این مجموعه استفاده می کنند نمای بسیار زیبایی را از آکواریم مشاهده می کنند.

آکواریم مجازی – پکن


شاید این آکواریم واقعی نباشد اما یکی از زیباترین ها است. این آکواریم که در یک محوطه 250 متر در 30 متری و در سقف یک فروشگاه قرار دارد از ترکیب 5 نمایش گر LED درست شده است. این اکواریم در یک محیط 7500 متر مربعی قابل رویت است و در آن انواع ماهی ها را می توانید ببینید...


[ دوشنبه 91/6/27 ] [ 4:47 عصر ] [ فریبا معلم ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب
RoozGozar.cOm--->

کد موسیقی برای وبلاگ



بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 508410